BBC Entertainment

Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια
Πήδηση στην πλοήγηση Πήδηση στην αναζήτηση
BBC Entertainment
BBC Entertainment Logo.svg
Το λογότυπο του BBC Entertainment
Ίδρυση 2006
Πρώτη λειτουργία Οκτώβριος 2006
Έναρξη λειτουργίας 1 Οκτωβρίου 2006 (Σιγκαπούρη, Χονγκ Κονγκ, Ταϊλάνδη, Νότια Κορέα)
Μάιος 2007 (Ινδία)
31 Δεκεμβρίου 2010 (Ρουμανία)
Τέλος λειτουργίας Νοέμβριος 2012 (Ινδία)
6 Αυγούστου 2013 (Ρουμανία)
2015 (Μαλαισία)
2016 (Σιγκαπούρη, Χονγκ Κονγκ)
13 Απριλίου 2017 (Λατινική Αμερική)
2017 (Ταϊβάν)
Εικόνα 16:9 (576i, SDTV)
Ιδιοκτήτης BBC Worldwide
Συνεργαζόμενα κανάλια CBeebies
CBBC
BBC World News
BBC Lifestyle
BBC Earth
BBC HD
BBC First
BBC Brit
Ιδρυτής BBC
Χώρα Flag of the United Kingdom.svg Ηνωμένο Βασίλειο
Περιοχή εκπομπής Ευρώπη
Πρώην ονομασίες BBC Prime (1995-2009)
Ιστοσελίδα BBC Entertainment

Το BBC Entertainment (BBC Ψυχαγωγία) είναι ένα διεθνές τηλεοπτικό κανάλι του BBC Worldwide, το οποίο μεταδίδει κωμωδίες, δραματικές σειρές, ελαφρά ψυχαγωγικά προγράμματα, ριάλιτι εκπομπές και παιδικά προγράμματα του BBC, του ITV και του Channel 4. Το κανάλι μεταδίδει τα προγράμματά του με τέτοιο τρόπο, ώστε να ταιριάζουν στην τοπική ώρα της κάθε χώρας. Το κανάλι αντικατέστησε το BBC Prime.

Πρεμιέρα[Επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

Το κανάλι έκανε πρεμιέρα τον Οκτώβριο του 2006, αντικαθιστώντας το κανάλι BBC Prime στις Ασιατικές χώρες, όπως τη Σιγκαπούρη, το Χονγκ Κονγκ, την Ταϊλάνδη και τη Νότια Κορέα. Ωστόσο, το 2016 σταμάτησε να εκπέμπει από τις δύο πρώτες.

Το κανάλι ξεκίνησε να εκπέμπει στην Μαλαισία στις 28 Δεκεμβρίου 2006 μέσω της δορυφορικής πλατφόρμας Astro (ιδιοκτησία της Astro Malaysia Holdings) μέχρι τις 21 Δεκεμβρίου 2009, ώσπου αντικαταστάθηκε από το Granada TV μετέπειτα ITV Choice και έκλεισε στις 16 Ιανουαρίου 2017. Τον Αύγουστο του 2012 ξεκίνησε να εκπέμπει εκ νέου στη Μαλαισία μέσω της πλατφόρμας UniFi (ιδιοκτησία της Telekom Malaysia η οποία με τη σειρά της ανήκει στη Khazanah Nasional) μέχρι τον Δεκέμβριο του 2015 που έπαψε οριστικώς να λειτουργεί.

Το κανάλι ξεκίνησε να εκπέμπει στην Ινδία τον Μάϊο του 2007 μέσω της δορυφορικής πλατφόρμας Tata Sky (κοινοπραξία Tata Sons, 21st Century Fox και κρατικής Temasek Holdings) μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου του 2012.[1]

Το κανάλι έκανε πρεμιέρα στην Πολωνία, στην πλατφόρμα Cyfrowy Polsat, τον Δεκέμβριο του 2007. Στη Νότια Αφρική έκανε πρεμιέρα στις 1 Σεπτεμβρίου 2008 και αντικατέστησε το BBC Prime. Το κανάλι ξεκίνησε να εκπέμπει μαζί με τα συνεργαζόμενα κανάλια του (BBC Knowledge, BBC Lifestyle και BBC HD) στις Νορδικές χώρες τον Νοέμβριο του 2008 αντικαθιστώντας το BBC Prime από τις πλατφόρμες Canal Digital (ιδιοκτησία της Telenor), Com Hem (ιδιοκτησία της Kinnevik AB), Telia Digital-TV (ιδιοκτησία της Telia Company) και FastTV. Στο Μεξικό ξεκίνησε να εκπέμπει τον Αύγουστο του 2008 από την πλατφόρμα SKY México (ιδιοκτησία της Televisa και της θυγατρικής της AT&T).

Το κανάλι αντικατέστησε το BBC Prime στην Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή τον Νοέμβριο του 2009.

Επίσης στις 1 Μαρτίου του 2010 σταμάτησε η μετάδοση του καναλιού και από το Sky Italia.

Παραπομπές[Επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

Εξωτερικοί σύνδεσμοι[Επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]