Daily Sun (Μπανγκλαντές)

Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια
Μετάβαση στην πλοήγηση Πήδηση στην αναζήτηση
Daily Sun
Daily Sun Bd.png
Τύποςεφημερίδα
Μορφήμεγάλο σχήμα
ΙστοσελίδαΕπίσημος ιστότοπος
Σελίδα στο Twitter

Η Daily Sun είναι μια αγγλόφωνη καθημερινή εφημερίδα που εκδίδεται στη Ντάκα στο Μπαγκλαντές, η οποία ιδρύθηκε το 2010. Η Daily Sun ανήκει στη East West Media Group μέρος του ομίλου Μπασουντάρα.

Περιγραφή[Επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

Η Daily Sun είναι μια αγγλόφωνη καθημερινή εφημερίδα που εκδίδεται στη Ντάκα, στο Μπαγκλαντές.[1] Ιδρύθηκε το 2010.[2] Η κύρια εφημερίδα έχει 28 σελίδες, συμπεριλαμβανομένων 4 σελίδων για τις επιχειρήσεις και τα 8 σελίδων για τα αθλητικά που ονομάζεται "Νικητής".

Όταν η εφημερίδα επέκρινε το ρόλο του υπουργού ναυτιλίας στην χορήγηση αδειών και την παραβίαση των κανόνων οδικής κυκλοφορίας από τους οδηγούς, οι εργαζόμενοι στις μεταφορές εισέβαλαν και λεηλάτησαν τα οχήματα παράδοσης.[3] Ένας δημοσιογράφος της εφημερίδας που έδρευε στην Νέα Υόρκη, ο Σαντός Μαντάλ, πέθανε το 2016 από καρδιακή προσβολή. [4] Η Daily Sun ανήκει στην East West Media Group, μέλος του Ομίλου Μπασουντάρα, μαζί μετη Bangladesh Pratidin, τη Kaler Kantho, και την διαδικτυακή πύλη ειδήσεων Banglanews24.com.[5][6]

Εβδομαδιαία συμπληρώματα[Επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

Τα εβδομαδιαία συμπληρώματα της εφημερίδας περιλαμβάνουν:[7]

  • Groove
  • The Hood + Brain Freeze
  • Morning Tea

Δείτε επίσης[Επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

  • Κατάλογος εφημερίδων στο Μπαγκλαντές

Παραπομπές[Επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

  1. «Daily Sun, Kaler Kantho, Bangladesh Protidin sued». 8 Ιανουαρίου 2012. Αρχειοθετήθηκε από το πρωτότυπο στις 8 Ιανουαρίου 2012. Ανακτήθηκε στις 10 Αυγούστου 2016. CS1 maint: BOT: original-url status unknown (link)
  2. «Welcome "daily sun"». 24 Οκτωβρίου 2010. Ανακτήθηκε στις 11 Αυγούστου 2016. 
  3. «Newspapers snatched». 22 Αυγούστου 2011. Ανακτήθηκε στις 11 Αυγούστου 2016. 
  4. «Journo Santosh Mandal no more». Αρχειοθετήθηκε από το πρωτότυπο στις 18 Αυγούστου 2016. Ανακτήθηκε στις 11 Αυγούστου 2016. 
  5. «Press Council serves notice on Daily Sun». 17 Μαρτίου 2012. Ανακτήθηκε στις 11 Αυγούστου 2016. 
  6. «Press Council serves notices on 2 dailies». 8 Μαρτίου 2012. Ανακτήθηκε στις 11 Αυγούστου 2016. 
  7. «daily sun». Ανακτήθηκε στις 11 Αυγούστου 2016. 

Εξωτερικοί σύνδεσμοι[Επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]