Συζήτηση:Πάτρα

Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση

Συγχαρητήρια για αυτό το άρθρο. Είναι υπόδειγμα.

Παρόλα αυτά θα ήθελα να ρωτήσω πως μπορώ να προσαθέσω links στο τέλος της σελίδας, αφού υπάρχουν ένα ή δυο links που ένδιαφέρουν. Επίσης, θα ήθελα να παρατηρήσω πως παρότι το άρθρο είναι αξιολογότατο από πλευράς περιεχομένου,χάνει κάπως σε μορφοποίηση. Νομίζω υπάρχει υποδεδειγμένος τρόπος δόμησης των άρθρων της Βικιπαίδειας: αν χρησιμοποιηθεί αυτός, νομίζω το άρθρο θα γίνει τέλειο.

  • Κάποιος από την Πάτρα ας μας στείλει μία χαρακτηριστική φωτογραφία της πόλης.--ank 09:09, 14 Φεβ. 2005 (UTC)


Δεν γίνεται αναφορά στην απελευθέρωση της πόλης από τις δυνάμεις του Μαιζών ούτε για την απελευθέρωση από τους Γερμανούς το 1944. Παρακαλώ κάποιος με ιστορική γνώση ας καταχωρήσει τα σημαντικότατα αυτά γεγονότα.

Το κομμάτι "αξιοθέατα" είναι κόπυ από εδώ. Δε γράφει πουθενά για κοπυράιτ, αλλά καλύτερα να το αφαιρέσουμε ή να το φτιάξουμε - Badseed 12:25, 1 Φεβρουαρίου 2006 (UTC)

+ 2 παράγραφοι[επεξεργασία κώδικα]

Παιδιά πως σας φαίνονται οι 2 προσθήκες μου? Λιμένας Πατρών και Καρναβάλι Πατρών.

Το πρόβλημα φίλε Άλεξ είναι ότι το κείμενο για το λιμάνι είναι copy από εδώ κι αυτό για το καρναβάλι από εδώ. Αν και στη σελίδα του Γυμνασίου δε νομίζω ότι υπάρχει θέμα κοπυράϊτ, στη Βικιπαίδεια συνεισφέρουμε με δικά μας κείμενα. Τα κείμενα που είναι copy συνήθως σβήνονται (εκτός αν υπάρχει άδεια απ' το συγγραφέα). Μπορείς αν θες να βασιστείς στα στοιχεία των κειμένων αυτών και να γράψεις κάτι δικό σου (έχει και πιο πολύ fun έτσι). Φιλικά Badseed 12:31, 21 Μαρτίου 2006 (UTC)

ixa tin ediposi badseed pos kirio melima mas ine i enimerosi... sorry tote... se lathos site vriskomai... den thelo na to pexo sigrafeas kai na grapso kati diko mou.. ithela na mazepsoume apla tis gnostikes pliroforiews pou vriskoume oste na ftiaxoume kati kalo.. e! kai den ine apo eki pou les copy-paste..

Φίλε μου κανείς από μας δεν θέλει να το παίξει συγγραφέας. Θα ήταν για όλους πολύ πιο εύκολο αν απλά συγκεντρώναμε υλικό από αλλού και απλά το αποθηκεύαμε εδώ. Τα κείμενα στη Βικιπαίδεια πρέπει να είναι δημιουργία των χρηστών για δυο (μεταξύ άλλων) βασικούς λόγους: για να μην έχουμε προβλήματα κοπυράϊτ και για να μπορούν να διανεμηθούν ελεύθερα με την άδεια GFDL (θυμήσου ότι είναι "η ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια". Κάτι τέτοιο όπως καταλαβαίνεις δε γίνεται χωρίς τη συγκατάθεση αυτών που τα έγραψαν. Ρίξε μια ματιά στο Βικιπαίδεια:Πολιτική κι αν αποφασίσεις να μείνεις περιμένουμε τις συνεισφορές σου. Φιλικά Badseed 17:59, 21 Μαρτίου 2006 (UTC)

ok file badseed!! an kai den mou aresi i politiki afti kathos kirio melima mas ine i gnosi, tha to sevasto kai...I'll do my best stin diamorfosi tis egiklopedias..

Εμβλημα?[επεξεργασία κώδικα]

Δεν βρίσκω το έμβλημα της πόλης... Μπορεί κάποιος να το ανεβάσει? kouk 21:40, 6 Μαΐου 2006 (UTC)

Πατρινό Καρναβάλι[επεξεργασία κώδικα]

Μήπως το πατρινό καρναβάλι θα μπορούσε να αποτελεί ξεχωριστό άρθρο? kouk 08:23, 7 Μαΐου 2006 (UTC)

φυσικά. προτιμιτέα διαδικασία, φτιάξε ένα άρθρο για το πατρινό καρναβάλι (έστω και ατελές) και μετά να "συγχωνεύσεις" την ενότητα του εδώ άρθρου σε εκείνο (πηγαίνοντας τις πληροφορίες εκεί) και σβήνοντας την ενότητα εδώ αφήνοντας στο εδώ άρθρο (της πάτρας) μόνο την απαραίτητη αναφορά για το πατρινό καρναβάλι (που βεβαίως πρέπει να υπάρχει. --Λύκινος 09:46, 7 Μαΐου 2006 (UTC)


Προβλημα μεταβασης[επεξεργασία κώδικα]

Γιατί οταν καποιος παέι να ψάξει απο την αναζήτηση δεν του βγάζει το επιθυμητό αποτέλεσμα ενώ υπάρχει στην Βικιπαίδεια? Curunvir 16:30, 6 Απριλίου 2007 (UTC)

Πρέπει να χρησιμοποιείς τόνους στην αναζήτηση. --Dada* 17:53, 6 Απριλίου 2007 (UTC)


Τροποποίηση[επεξεργασία κώδικα]

Μήπως ξέρει κάποιος πως τροποποιώ το μέγεθος μιας εικόνας που έχω ανεβάσει; Curunvir 18:36, 7 Απριλίου 2007 (UTC)

Το έκανα. Δες το να καταλάβεις. Δεν αλλάζεις το μέγεθος της εικόνας, αλλά το μέγεθος με το οποίο παρουσιάζεται στο άρθρο. --Focal Point 19:41, 7 Απριλίου 2007 (UTC)

ΟΚ Curunvir 09:31, 8 Απριλίου 2007 (UTC)


Ψηλά αλώνια[επεξεργασία κώδικα]

Προσπάθησα να διορθώσω την ονομασία Ψηλαλώνιαστο κουτί με τους Δήμους και τις Κοινότητες του Νομού Αχαίας σε Ψηλά Αλώνια(που είναι η σωστή) αλλά δεν τα κατάφερα! --Curunvir 19:23, 9 Απριλίου 2007 (UTC)


Λάθος , ή σωστή είναι Υψηλά αλώνια αλλά οι Πατρινοί την λένε ''Ψηλαλώνια 100 χρόνια και παραπάνω, άρα πρέπει να μείνη έτσι --Tonyλέγε 19:25, 9 Απριλίου 2007 (UTC)

Θα το ψάξω, το γνωρίζω πως έτσι λέγεται αλλά νομίζω πως επίσημα είναι Υψηλά Αλώνια . Curunvir 19:39, 9 Απριλίου 2007 (UTC)


Από ότι βλέπω, τουλάχιστο στο διαδίκτυο, και τα τρία είναι σε χρήση, αλλά το Ψηλαλώνια σε μεγαλύτερη. [1], [2], [3] --Focal Point 19:43, 9 Απριλίου 2007 (UTC)

Άν και πιστεύω πως είναι Υψηλά Αλώνια, ας το αφήσουμε εφόσον είναι πιο προσβάσιμο το Ψηλαλώνια.Curunvir 19:46, 9 Απριλίου 2007 (UTC)

Στη δημοτική που είναι και η μόνη γλώσσα σε χρήση λέγονται Ψηλαλώνια. Στην καθαρεύουσα λέγονταν Υψηλά Αλώνια αλλά σήμερα αν ζητήσεις ταξιτζή να σε πάει στην πλατεία "Υψηλών Αλωνίων" θα γελάει. Η ουσία είναι ότι στην περιοχή πρέπει να βρίσκονταν κάποτε σταφιδάλωνα γι' αυτό και Ψηλά Αλώνια. --Conudrum 21:04, 9 Απριλίου 2007 (UTC)

Μπορεί κάποιος/α ειδικός σε πρότυπα να επιμεληθεί το πρότυπο της πόλης στο άρθρο;----Lemur12να'στε καλά 18:30, 24 Φεβρουαρίου 2008 (UTC)

ΟΚ είναι τώρα. Απλώς έπρεπε να βγάλω τις συντεταγμένες μέσα από το πρότυπο. Αρκούν οι συντεταγμένες που είναι από πάνω. ----Lemur12να'στε καλά 23:16, 24 Φεβρουαρίου 2008 (UTC)

Νεκρός σύνδεσμος[επεξεργασία κώδικα]

Κατά την διάρκεια αρκετών αυτόματων ελέγχων ο ακόλουθος εξωτερικός σύνδεσμος βρέθηκε να είναι μη διαθέσιμος. Παρακαλούμε ελέγξτε αν ο σύνδεσμος είναι πράγματι νεκρός και διορθώστε τον ή αφαιρέστε τον σε αυτή την περίπτωση!

Η ιστοσελίδα έχει αποθηκευτεί από το Internet Archive. Παρακαλούμε να λάβετε υπόψη να βάλετε σύνδεσμο προς μια αντίστοιχη αρχειοθετημένη έκδοση: [4]. --Gerakibot 23:23, 24 Αυγούστου 2009 (UTC)

parexetai dwrean istoriko vivlio RYPES pou den yparxei sta vivliopwleia

dimitra.sigalia.com Stentor 12:57, 12 Νοεμβρίου 2011 (UTC)stentor

Το λήμμα αφορά την πόλη[επεξεργασία κώδικα]

--Enpatrais (συζήτηση) 11:45, 9 Σεπτεμβρίου 2016 (UTC)


ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ ΠΑΤΡΩΝ[επεξεργασία κώδικα]

  • Παρακαλώ να γίνει σαφές οτι ο πληθυσμός του διευρυμένου δημου Πατρέων ειναι διαφορετικός και μεγαλύτερος απο τον πληθυσμό του πολεοδομικού συγκροτηματος το οποίο δεν προσεγγίζει τις 200.000 κατοίκους.

Κ21:46, 26 Ιανουαρίου 2017 (UTC)

Υπάρχει ξεχωριστό λήμμα για τον Δήμο.--Texniths (συζήτηση) 22:04, 26 Ιανουαρίου 2017 (UTC)
  • Δημος και πολεοδομικό συγκρότημα έχουν διαφορετικους πληθυσμούς.

Για τον δημο το νούμερο είναι σωστο. Απο ποιον γνωριζεται οτι το Π.Σ Πατρων αριθμει 213.000 κατοικους ?? Υπαρχει ανακρίβεια στο πληθυσμό του πολεοδομικού συγκροτηματος οποτε καλο θα ηταν να παραληφθει το εν λογω νουμερο και να μεινει μονο η καταταξη περι τριτου Π.Σ Ελλαδας. Κ188.73.247.149 22:20, 26 Ιανουαρίου 2017 (UTC).

  • Από την απογραφή του 2011, προκύπτει πως ο οικισμός της Πάτρας, του δήμου Πατρέων αριθμούσε 167.446 ανθρώπους, και ήταν τρίτος σε σειρά μετά από τους οικισμούς της Αθήνας (664.046) και της Θεσ/νίκης (315.196). Τα δεδομένα εδώ, ως αρχείο Excel. Είναι ο πίνακας Γ01 που φαίνεται και εδώ. Mlliarm (συζήτηση) 00:42, 31 Μαΐου 2017 (UTC)
  • Μόλις άλλαξα τον αριθμό των κατοίκων από περίπου 168000 σε περίπου 167000, βάσει των δεδομένων που ανέφερα πιο πάνω. Αν πιστεύετε πως υπάρχει κάποιο λάθος το συζητάμε. Mlliarm (συζήτηση) 15:28, 14 Ιουνίου 2017 (UTC)
  • Όταν έγραψα το συζητάμε, εννοούσα το συζητάμε εδώ, με πηγές, επώνυμα (έστω με ψευδώνυμο).Mlliarm (συζήτηση) 23:38, 16 Ιουνίου 2017 (UTC)

Η Πάτρα (και το Ρίο) ηταν μια απο τις περίπου 30 περιπτώσεις που στον τελικο αναθεωρημενο πινακα πληθυσμων της απογραφης (του 2014) ειχαν καποιες διαφορες από τον αρχικό . 588 κατοικοι απο οικισμο Πατρας «μεταφερθηκαν» στο Ρίο . απο 168.034 σε 167.446 όλες οι διαφορες σε ενα πινακα σ'αυτη τη συζητηση

Επίσημα 13 Π.Σ. είχαν οριστει στις απογραφες 1961-1981 δεν ξερω που μπορουμε να βρουμε τωρα επίσημα στοιχεια για Πολεοδομικα Συγκροτηματα. DrSpiros συζήτηση 08:59, 19 Ιουνίου 2017 (UTC)

Ok, ευχαριστώ για την απάντηση. Αν και προσωπικά μου φαίνεται πιο λογικό να κρατήσουμε τα πιο πρόσφατα δεδομένα, μιας και ακόμη και αν είχαμε τις απογραφές 1961-1981 δεν θα αντιπροσώπευαν την πραγματικότητα λόγω παλαιότητας. Mlliarm (συζήτηση) 20:17, 19 Ιουνίου 2017 (UTC)

Μόνιμος Πληθυσμός (Απογραφή 2011)[επεξεργασία κώδικα]

Πηγή για μόνιμο πληθυσμό του "Καλλικρατικού" Δήμου Πατρέων, των Δημοτικών Ενοτήτων αυτού και των οικισμών ανήκοντες σε αυτές: