Russia-24

Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
Ρωσία-24
Rossiya-24 Logo.svg
Ίδρυση 1 Ιουλίου 2006
Πρώτη λειτουργία 2006
Έναρξη λειτουργίας 1 Ιουλίου 2006
Ιδιοκτήτης Πανρωσική Κρατική Εταιρεία Τηλεοπτικών και Ραδιοφωνικών Μεταδόσεων
Συνεργαζόμενα κανάλια Ρωσία-1, Ρωσία-2, Carousel, Ρωσία-Κ, RTR-Planeta, RT
Χώρα Παγκόσμια
Γλώσσα Ρωσικά
Πρώην ονομασίες Vesti
Ιστοσελίδα http://vesti.ru/

Το Ρωσία-24 (ρωσικά: Россия-24‎) είναι κρατικό ρωσόφωνο κανάλι ειδήσεων από τη Ρωσία. Καλύπτει τα σημαντικότερα εθνικά και διεθνή γεγονότα ενώ εστιάζει και σε εγχώρια ζητήματα. Ανήκει στην Πανρωσική Κρατική Εταιρεία Τηλεοπτικών και Ραδιοφωνικών Μεταδόσεων.[1][2]

Η εκπομπή ξεκίνησε την 1η Ιανουαρίου 2007 στην Ρωσία, στις 7 Φεβρουαρίου στην Δυτική Ακτή των Ηνωμένων Πολιτειών, στις 19 Μαΐου 2008 στη Σερβία και στις 9 Οκτωβρίου 2008 στο Κιργιστάν. Το VGTRK Κριμαία άρχισε να εκπέμπει στις 10 Μαρτίου 2014.

Διευθυντής ειδήσεων του καναλιού από το 2012 είναι ο Εβγκένι Μπεκάσοφ.

Το κανάλι φιλοδοξεί να δώσει ευρύ και αμερόληπτο  περίγραμμα της ζωής σε όλες της περιοχές της Ρωσίας από τον Ευρωπαϊκό θύλακα του Καλίνινγκραντ μέχρι το Βλαδιβοστόκ στην Άπω Ανατολή.

Το κανάλι ονομαζόταν Vesti μέχρι την 1η Ιανουαρίου 2010, όταν ο δημόσιος φορέας VGTRK αναδιοργάνωσε τα κανάλια του. 

Το κανάλι έχει απαγορευτεί στην Ουκρανία και τη Μολδαβία.[3]

Παραπομπές[Επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

Εξωτερικοί σύνδεσμοι[Επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]