Russia-1

Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια
Πήδηση στην πλοήγηση Πήδηση στην αναζήτηση
Russia-1
Rossiya-1 Logo.svg
Ξεκίνησε1991
ΔίκτυοVGTRK
ΙδιοκτήτηςΚυβέρνηση της Ρωσίας
ΧώραΡωσία
ΈδραΜόσχα
ΙστότοποςΕπίσημος ιστότοπος

Το Russia-1 (ρωσικά: Россия-1) είναι κρατικό ρωσικό τηλεοπτικό κανάλι[1], που εξέπεμψε για πρώτη φορά στις 22 Μαρτίου 1951 ως Programme 2 στη Σοβιετική Ένωση. Επαναλειτούργησε ως RTR στις 13 Μαΐου 1991 και εξελίχθηκε στο Russia-1. Τώρα ανήκει στην Πανρωσική Κρατική Εταιρεία Τηλεοπτικών και Ραδιοφωνικών Μεταδόσεων (VGTRK).[2] Το Russia-1 έχει τη δεύτερη μεγαλύτερη τηλεθέαση στη ρωσική τηλεόραση. Εβδομαδιαία παρακολουθείται από το 75% των Ρώσων στις πόλεις, σε σύγκριση με το 83% για το κύριο κανάλι, Πέρβι Κανάλ. Τα δύο κανάλια είναι παρόμοια στην πολιτική τους και ανταγωνίζονται άμεσα στην ψυχαγωγία.[2] Το Russia-1 έχει πολλές περιφερειακές παραλλαγές και εκπομπές σε πολλές γλώσσες.

Παραπομπές[Επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

  1. Shiraev, E. (2013). Russian Government and Politics. Comparative Government and Politics. Palgrave Macmillan. σελ. 195. ISBN 978-1-137-26960-7. Ανακτήθηκε στις 7 Μαρτίου 2015. 
  2. 2,0 2,1 Alexei Bessudnov, "Media Map" (183–189), Index on Censorship, Volume 37, Number 1, 2008, p. 184.

Εξωτερικοί σύνδεσμοι[Επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]