Συζήτηση:Πρωτάθλημα Ελλάδας πετοσφαίρισης γυναικών

Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια
Μετάβαση στην πλοήγηση Πήδηση στην αναζήτηση

Λάθος Χρώματα

Οποιος εβαλε κόκκινο και άσπρο τα χρώματα του Φ.Ο.Βριλησσίων είναι άσχετος. Ο Φ.Ο.Β έχει χρώματα κόκκινο και μαύρο. Παρακαλώ διορθώστε το . --βριλησσιώτης

Ενταξει ειναι τωρα φιλε;--Pakalos 15:12, 25 Αυγούστου 2010 (UTC)[απάντηση]

Αριθμός τίτλων Παναθηναϊκού

  • Μετά την κατάκτηση του Πρωταθλήματος του 2010, ο Τύπος (παράδειγμα) ανέφερε ευρύτατα πως πρόκειται για τον 22ο τίτλο. Ομοίως το Galanis Sports Data δεν αναφέρεται σε κάποιο τίτλο το 1970. Ίσως (ίσως λέω μη δαγκώνετε) η «Αθλητική Ηχώ» να σφάλει κάπου. Atlantia 16:23, 3 Οκτωβρίου 2010 (UTC)[απάντηση]

Το λινκ που δινεις της ομοσπονδιας δεν βγαινει τιποτα, το σωστο λινκ της ομοσπονδιας που και ΦΥΣΙΚΑ λεει για τον τιτλο του 1970 ειναι αυτο http://volleyball.gr/index.php?option=mod_navigationbar&mnuid=3&submnuid=203&view=page&lang=el τα διορθωνω φυσικα

  • Ούτε αυτό δείχνει κάτι.Αρχικά πάντως δεν υπήρχε ούτε στο λινκ της ομοσπονδίας και προστέθηκε τα δυο τελευταία χρόνια.Κανένα όμως στοιχείο δεν δίνεται,ούτε ποιές ομάδες συμμετείχαν,ούτε ποιες έπαιξαν στον τελικό,ούτε σκορ,ούτε συνθέσεις.Πως δεν αναφερόταν νωρίτερα?Μήπως ήταν σχολικό πρωτάθλημα Αττικής ή ομάδων μόνο από την Αθήνα και κάποιοι το βάπτισαν Πανελλήνιο?--Vrahomarinaner (συζήτηση) 23:20, 27 Δεκεμβρίου 2016 (UTC)[απάντηση]

Πρωτάθλημα ΠΑΟ 1970

Αξιοπιστία των παρακάτω πηγών

Αθλητική Ηχώ 10/7/1974 σελ.5 Αθλητική Ηχώ 1/8/1970 σελ.6


http://volleyball.gr/index.php?option=mod_navigationbar&mnuid=3&submnuid=203&view=page&lang=el

  • Πρέπει να βρεθούν τα φύλλα της Ηχούς,να μπουν τα αποκόμματα ,να δούμε τι ακριβώς λένε.--Vrahomarinaner (συζήτηση) 23:10, 27 Δεκεμβρίου 2016 (UTC)[απάντηση]

Έπτά(7) πηγές συμφωνούν:1971

http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=266146 .--Vrahomarinaner (συζήτηση) 18:43, 23 Δεκεμβρίου 2016 (UTC)[απάντηση]

http://www.volleynews.gr/index.php/a1-women-mnu/mvp .--Vrahomarinaner (συζήτηση) 22:16, 24 Δεκεμβρίου 2016 (UTC)[απάντηση]

http://odbe.gr/general-info/history/ .--Vrahomarinaner (συζήτηση) 22:21, 24 Δεκεμβρίου 2016 (UTC)"Στις γυναίκες το πρώτο πανελλήνιο πρωτάθλημα έγινε το 1971 στη Θεσσαλονίκη και το πρώτο εθνικό πρωτάθλημα το 1983. Μέχρι και τη περίοδο 1999-2000 έγιναν 18 εθνικά πρωταθλήματα. Ο Παναθηναϊκός έχει 9 τίτλους, έναντι 4 των Βριλησσίων, 3 του Φιλαθλητικού και 2 του Ιωνικού Ν.Φ. Οι Αγγελάκη, Μήτση, Ροτσίδου είναι οι παίκτριες με τους περισσότερους τίτλους (από 6) και στους προπονητές ο Σούλης Τουρσούγκας με 6 τίτλους. Τα δύο κύπελλα Ελλάδος το 1999 και το 2000 τα έχουν κατακτήσει τα Βριλήσσια".Λέει η ομοσπονδία διαιτητών ελλάδος.[απάντηση]

http://www.gazzetta.gr/bolei-a1-andron/article/377459-epta-titloi-toys-xorizoyn ."Αντίθετα, ο Παναθηναϊκός έχει 57 τίτλους χωρίς να υπολογίζονται οι τίτλοι στην Ένωση Αθήνας (ΕΣΠΑΑΑ). Ο Παναθηναϊκός έχει 18 Πρωταθλήματα Ελλάδας Ανδρών, 2 Πανελλήνια Πρωταθλήματα Εφήβων, 6 Κύπελλα Ελλάδας, 1 Σούπερ Καπ, 23 Πρωταθλήματα Ελλάδος Γυναικών, 2 Πανελλήνια Πρωταθλήματα Ελλάδας Νεανίδων και 5 Κύπελλα Γυναικών".Το ίδιο και η 5η πηγή.--Vrahomarinaner (συζήτηση) 22:32, 24 Δεκεμβρίου 2016 (UTC)[απάντηση]

  • Και η 6η πηγή:

http://www.contra.gr/Sports/Volleyball/Hellas/article1036648.ece

  • Δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία ότι το γυναικείο πρωτάθλημα ξεκίνησε το 1971.Κανένα στοιχείο δεν υπάρχει για το 70,το οποίο η ομοσπονδία εσχάτως ανάρτησε ύστερα από κατευθυνόμενες και πλαστές υποδείξεις.--Vrahomarinaner (συζήτηση) 23:05, 27 Δεκεμβρίου 2016 (UTC)[απάντηση]
    • Ως αντίβαρο ,υπάρχει μόνο αυτή της ομοσπονδίας,ξεκάρφωτη χωρίς περαιτέρω στοιχεία:

http://www.volleyball.gr/index.php/a1-ginakwn/xrisi-vivlos .--Vrahomarinaner (συζήτηση) 12:25, 28 Δεκεμβρίου 2016 (UTC)[απάντηση]

Διαφωνίες

Αξιοπιστια μηδεν που αφηνεται τον κύριο χωρις κανενα στοιχει ουτε πρωτογενες, ουτε επισημο απλα απο καποιες σελιδες 45 χρονια αργοτερα που γραφουν οτι θελουν να κανει κουμαντα εδω μεσα. Θα μπορουσα να σας βρω 37 sites που λενε για το πρωταθλημα του 1970 αλλα θα εκανα οτι κανει αυτος. Γκεμπελισμο δηλαδη. (που γραφει παραπανω να τι λεει η ελληνικη ομοσπονδια απο καποιο αρθο της για το πρωταθλημα του 2012 και ξεχναει την επισημη χρυση βιβλο της που καθενας και σημερα που μπαινει στο site της την βρισκει-μιλαμε για τετοιο επιπεδο γκεμπελισμου)

1)Παμε το 1970 ηταν το πρωτο πρωταθλημα της εοπε και το διοργανωσε η ιδια η εοπε. Οποτε δεν εχουμε αμφισβητησε οτι ισως δεν ξερεις τι γινοταν προ της ιδρυσης της.

http://volleyball.gr/index.php/a1-ginakwn/xrisi-vivlos

2)Επειδη πρεπει να βαζουμε και την πρωτογεννη αποδειξη εδω:

[IMG]http://i68.tinypic.com/16094cl.jpg[/IMG]

Μην πει καποιος για αποκομμα , οποιος θελει ολοκληρο ρο φυλλο ειναι η ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΦΩΝΗ ΤΗΣ 1ης ΙΟΥΝΙΟΥ 1970. Ας πληρωσει οποιος δεν πιστευτι 10 ευρω συνδρομη στο αρχειο τυπου και αλλο 1,5 ευρω να την κατεβασει. Εγω δεν εχω την οικονομικη δυνατοτητα.

3) Επισης επειδη θα ακουσω την γνωστη χαζομαρα μα δεν λεει αν ειναι αθηνων ή ελλαδας, στο κυπελλο πρωταθλητριων βολλευ γυναικων 1970-71 ελαβε μερος ο παναθηναικος ως πρωταθλητης ελλαδας 1970, εκεινα τα χρονια μονο ο πρωταθλητης μπορουσε να παρει μερος και κανεις αλλος. Αν για καποιο λογο δεν επαιζε ο πρωταθλητης στην διοργανωση δεν επαιζε κανεις απο αυτη την χωρα οπως εγινε το 1976-77 οπου ο πρωταθλητης ελλαδας ανδρων ολυμπιακος 1975-76 δεν επαιξε και δεν επαιξε κανεις απο την Ελλαδα. Οπως εγινε το ιδιο και στο κυπελλο πρωταθλητριων ανδρων του 1978-79.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Puchar_Europy_Mistrzy%C5%84_Krajowych_siatkarek_(1970/1971)

Αν καποιος αλλαξει παλι το 1970 να βγαλει και ολα τα υπολοιπα πρωταθληματα του παναθηναικου να νιωθει ικανοποιημενος

--Patroklosl (συζήτηση) 21:11, 6 Ιανουαρίου 2017 (UTC)[απάντηση]

  • Αφήνω στην άκρη τις βρισιές σου και απαντώ:
Στο διηπειρωτικό ποδοσφαίρου το 71 ήσουν πρωταθλητής Ευρώπης?Όχι.Έπαιξες όμως γιατί δεν έπαιξε ο κανονικός.
Το 1966 η ΑΕΚ έπαιξε στο κυπελλούχων.Όμως ούτε κύπελλο είχε πάρει,ούτε η ΕΠΟ είχε αποφασίσει τι θα γίνει(ούτε ημιτελικοί δεν έγιναν).Δηλώθηκε όμως,αφού ο Ολυμπιακός ήταν πρωταθλητής και είχε προκριθεί στον τελικό.
στο Μπέηζμπολ δηλώθηκες να παίξεις το Μάρτη του 2015 στην Ευρώπη,ενώ(όπως λέτε) το ΑΣΕΑΔ σας ανακήρυξε,και αν,πρωταθλητές το ΜΑΗ του 2015.
Πρωτάθλημα ΑΘηνών ήταν με αντίπαλλο το Κολέγιο Αθηνών και αφού δεν είχαμε εθνικό πρωτάθλημα δηλώσατε συμμετοχή.


Σχόλιο To παραπάνω λινκ της Χρυσής Βίβλου αναφέρει 16 Πρωταθλήματα του ΠΑΟ. Αν τα μετρήσεις κανείς όμως είναι 20 + 4 (των 1970-1973). Κάτι δεν πάει καλά εδώ. Είναι αυτό που επισήμανε ο Drspiros στη συζήτηση στην Αγορά. Η archived σελίδα της Χρυσής Βίβλου (ημ/νία σύνταξης 23/04/2012 και αρχειοθέτησης 6/08/2013) δεν έχει το 1970, σύνολο 20 + 3 (των 1971-1973). ——Nur noch ein Gott kann uns retten! aka Chalk19 22:29, 6 Ιανουαρίου 2017 (UTC)[απάντηση]

@Chalk19: Στο σύνολο τίτλων ανα ομάδα της «Χρυσης Βίβλου» στον Παναθηναϊκό δεν προσμετρώνται το 1982 (το πρώτο προταθλημα απο τα "16" ειναι το 1983) , 1977-1979 και 1970-1973. Η πιο λογική εξήγηση που σκεφτομαι ειναι οτι γραφτηκε βιαστικά καθως δεν εξηγειται πχ οτι μετραει μονο Α/Α1 και οχι Πανελληνια πρωταθληματα μεχρι το 1983 (καθως εχει του ΖΑΟΝ πριν το 1982) Drspiros (συζήτηση) 09:12, 7 Ιανουαρίου 2017 (UTC)[απάντηση]
Σίγουρα γράφτηκε βιαστικά και τσαπατσούλικα Drspiros, οπότε γιατί να είναι ακριβής και η αναφορά στο πρωτάθλημα του 1970; Που δεν υπάρχει και στη Χρυσή Βίβλο του 2012. Ίσως υπάρχει μπέρδεμα με το Πρωτάθλημα Κέντρου, ποιός ξέρει. Ας μην μιλάμε όμως με τόση σιγουριά από την αρχή για απάτη όπως ο Vrahomarinaner. Μπορεί και να είναι, αλλά ας συγκρατηθούμε λίγο προς το παρόν. Στο απόκομμα (είναι το 1979;) που υπάρχει στο μπλογκ αναφέρονται 8 "τίτλοι" γενικά. Αποκλείεται να εννοούνται 6 Πρωταθλήματα και 2 Κέντρου έως τότε; Ακόμα η ίδια ανάρτηση (24 Ιουνίου 2013) στο μπλογκ γράφει "έχει κατακτήσει 23 Πρωταθλήματα Ελλάδος", που συμφωνεί με την αρχειοθετημένη Χρυσή Βίβλο, δηλαδή χωρίς το "Πρωτάθλημα 1970". ——Chalk19 (συζήτηση) 10:58, 7 Ιανουαρίου 2017 (UTC)[απάντηση]
  • Δείτε το πρώτο λινκ και παρατήρηστε ότι οι ημερομηνίες είναι σε διαφορετικό χρωματικό τόνο.Πειραγμένες δηλαδή.Τα στοιχεία αυτά τα έστειλαν στην ομοσπονδία και προστέθηκε λαθραία και χωρίς στοιχεία το 70 εσχάτως.Το ίδιο σκοπεύουν και τώρα με το νέο βιβλίο,που παρεπιπτόντως το έχουν γράψει οπαδοί(αυτοί το δήλωσαν)όπως ο Πάτροκλος.Διαβασε και τα υπόλοιπα.

http://panathinaikoswomensvolleyball.blogspot.gr/2013/06/24-1979.html .(Σημ.Λανθασμένη παραπομπή,αφού το 1979 που γράφτηκε και μιλά για 8 τίτλους,αυτό είναι αδύνατον,ακόμα κι αν υπολογίζουμε αυτόν τον αμφισβητούμενο του 1970(70,71,72,73,77,78,79),άρα οι τίτλοι ήταν 7(εφτά).--Vrahomarinaner (συζήτηση) 13:11, 18 Νοεμβρίου 2016 (UTC)[απάντηση]

Απόδειξη για αυτό,είναι η μαρτυρία της αρχηγού του Παναθηναικού Δόξας Ιωαννίδου,η οποία το 1969 αγωνιζόταν στο Αρσάκειο με το οποίο κατέκτησε το σχολικό πρωτάθλημα.Εδώ www.volleyplanet.gr/article/voleimpolistria-ipourgos-politismou-ke-athlitismou/ .Η ίδια λέει πως την επόμενη χρονιά μεταπήδησε στον Παναθηναικό(1970)μαζί με τις άλλες συμπαίκτριές της,άρα δεν υπάρχει και πρωτάθλημα το 69,ώστε να επιβεβαιώσει τον αριθμό 8, που λέει η πηγή.--Vrahomarinaner (συζήτηση) 13:11, 18 Νοεμβρίου 2016 (UTC)[απάντηση]
Επίσης ως προπονητή που συγκρότησε τηνπρώτη ομάδα του ΠΑΟ,αναφέρει τον Διονύση Μπερκάτη ,και όχι τους Μπεργελέ-Γκορτζάνοβιτς που αναφέρει το λήμμα.--Vrahomarinaner (συζήτηση) 13:16, 18 Νοεμβρίου 2016 (UTC)[απάντηση]
  • Eδώ,από τους ίδιους που έγραψαν το βιβλίο,αναγνωρίζουν πως δεν είναι πανελλήνιο του 70.Δείτε το απόσπασμα.
Και Χιλιάδες Τίτλοι: "Αγαπητέ φίλε, σε παραπέμπουμε καταρχάς στο βιβλίο. Μπορείς να το αγοράσεις και μετά να μας καταθέσεις, με επιχειρήματα, τις όποιες ενστάσεις έχεις πάνω στα ντοκουμέντα και τις επεξηγήσεις που παρατίθενται. Οι λίστες των πρωταθλητών που δίνουν οι ομοσπονδίες, μπορούν να τεκμηριωθούν αντιστοίχως με πηγές; Η ομοσπονδία μπορεί να αποδείξει έστω και με ένα πρωτογενές έγγραφο / δημοσίευμα πως το 1944 βγήκε πρωταθλητής ο Πανελλήνιος; Φυσικά και όχι, γιατί απλώς πρόκειται για λίστες με δεκάδες λάθη και παραλείψεις που διαιωνίστηκαν χρόνο με τον χρόνο. Ήρθε ο καιρός αυτό να αλλάξει! Τέλος, αν θεωρείς πως οι ομοσπονδίες κατέχουν το αλάθητο του Πάπα, τότε να υποθέσουμε πως δέχεσαι για πρωταθλήτρια ομάδα του 1970 στις γυναίκες τον Παναθηναϊκό. Σωστά?" --Vrahomarinaner (συζήτηση) 10:06, 7 Ιανουαρίου 2017 (UTC)[απάντηση]

Πρωταθλημα 1970

Συγνωμη που ξανανοιγω το συγκεκριμενο θεμα και ειλικρινα δεν εχω κανενα προβλημα για εναν τιτλο πανω εναν τιτλο κατω, αλλα η πηγη που εχετε σαν παραπομπη στο οτι εγινε πρωταθλημα το 1970, λεει μεσα οτι το πρωτο πρωταθλημα εγινε το 1971! Μηπως να βρουμε κατι πιο αξιοπιστο για να συμφωνει και το κειμενο με την πηγη? --Di canio (συζήτηση) 15:37, 9 Φεβρουαρίου 2022 (UTC)[απάντηση]

@Di canio: τώρα δηλαδή συμφωνεί το κείμενο με τις πηγές?🤣 Ούτε που θα ασχοληθώ, έχω σημαντικότερες εκκρεμότητες στο βόθρο της αγγλικής από κάτι τόσο ανούσιο, μικρό το κακό, τι 23, τι 24... (σε όλο το λήμμα 2 πηγές υπάρχουν ουσιαστικά, δεν είναι και δύσκολο να καταλάβει κάποιος ποια είναι η πιο αξιόπιστη, αν θέλει...) 2A02:1388:2081:3FEA:9D61:73:6002:517A 18:26, 30 Απριλίου 2022 (UTC)[απάντηση]

Αλλαξε κατι? Δεν καταλαβα τι ακριβως εννοεις. Ισα ισα ειπα οτι η πηγη δεν συναδει με το οτι ο παναθηναικος πηρε πανελληνιο πρωταθλημα το 1970. --Di canio (συζήτηση) 18:44, 30 Απριλίου 2022 (UTC)[απάντηση]

@Di canio: Να σε βοηθήσω λοιπόν να καταλάβεις! Όπως είπα, υπάρχουν 2 αντιφατικές πηγές:
Και τι πάει να πει αυτό ρε αετόπουλο? Είναι κι αυτή [1] της ομοσπονδίας πάλι. Αν θες και τις ομάδες του 70 στις δίνω ωρέ λεβέντη. Όλες από την Αθήνα. Πρωτάθλημα κέντρου ήταν. Γιώργος Μάνδρα (συζήτηση) 22:15, 30 Απριλίου 2022 (UTC)[απάντηση]
Αυτό είναι ακριβώς το ίδιο με το πάνω, μόνο που είναι το αρχειοθετήμενο αρχείο της ΕΟΠΕ από το 2012-2013. Προφανώς θα υπήρχε διαφωνία με το κατά πόσο εκείνο το πρωτάθλημα πρέπει να μετρήσει και η ομοσπονδία θα εξέτασε τα στοιχεία και θα έκρινε πως πρέπει να το βάλει. Τώρα αν ο Παναθηναϊκός ξεγέλασε την ΕΟΠΕ, τι να πω, μαγκιά του που το έκανε (O Λένιν έχει πει μεγάλες αλήθειες). Όπως είπα και παραπάνω, δε με απασχολεί καθόλου το θέμα, σχολίασα μόνο γιατί μου φάνηκε να εκτυλίσσεται κάτι σαν θεάτρο εδώ πέρα με τις διαθέσιμες πηγές. Όποιον τον απασχολεί, ας πιάσει την ΕΟΠΕ και να της πει να βάλει ή να βγάλει εκείνο ή το άλλο πρωτάθλημα! Αυτό φαίνεται να έκανε και ο Παναθηναϊκός εξάλλου να ζήτησε αναγνώριση για το πρωτάθλημα και να τη πήρε. Επίσης το αετόπουλο μου είπε να σου πω πως καις πολλά χαρτιά με χαρακτηριστική αφέλεια και ότι ποτέ δε πρέπει να υποτιμάς ακόμα και τον πιο χαζό αντίπαλο. Δεν είναι ωραίο να πω τώρα ονόματα... 2A02:1388:2081:3FEA:F05A:1FDC:F6DD:C0CD 22:45, 30 Απριλίου 2022 (UTC)[απάντηση]
Ο Λένιν έλεγε πως: Η αλήθεια είναι αστικό κατασκεύασμα.
Είσαι έξυπνος δεν σε θεωρώ βλάκα. Γιώργος Μάνδρα (συζήτηση) 22:49, 30 Απριλίου 2022 (UTC)[απάντηση]