Συζήτηση:Κάτω Βέρμιο Ημαθίας

Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια
Πήδηση στην πλοήγηση Πήδηση στην αναζήτηση

Άδεια και copyright[επεξεργασία κώδικα]

Όπως έχεται προσέξει το κείμενο εδώ έχει χρησιμοποιηθεί για την επέκταση και συγγραφή του λήμματος Κάτω Βέρμιο Ημαθίας. Όμως η ιστοσελίδα δεν έχει όρους χρήσεις (!) και ύπαρχει μόνο copyright για τον σχεδιασμό της!!. --C messier (talk) 12:30, 1 Μαρτίου 2012 (UTC)

Ενημερωτικα το αρθρο πριν το σβησεις ηταν μια χαρα φιλε μου και πολυ ενημερωτικο και σωστο....σε ενημερωνω παντως επειδη εχω σπιτι εκει δεν υπαρχει θεα στην πολη της Βεροιας ,ναουσας και τον αλιακμονα...αλλα εσυ διατηρεις τα λαθη και σβηνεις τα σωστα..μπραβο συνεχισε ...κατι παραπανω θα ξερεις απο το γραφειο σου παρα εμεις οι κατοικοι εκει..--Snowman36 (talk) 09:46, 2 Μαρτίου 2012 (UTC)

Δεν υπάρχει λόγος να σβηστεί το περιεχόμενο, αλλά καλό είναι να μην αντιγράφεις την ιστοσελίδα, από τη στιγμή που είναι το χωριό που μένεις και ξέρεις αρκετά πράγματα για αυτό. Και σημαντικό, βάλε τόνους στις συνεισφορές! --C messier (talk) 09:53, 2 Μαρτίου 2012 (UTC) Διαβασα οσα ειπες και το μονο που εκανα ηταν να προσθεσω ιστορικα και στοιχεια φολκορ για το χωριο..με βαση την αληθεια και τον σεβασμο προς ολους.--Snowman36 (talk) 10:00, 2 Μαρτίου 2012 (UTC)

Ψηλότερο χωριό[επεξεργασία κώδικα]

Επειδή ο τίτλος του ψηλότερου χωριού διεκδικείται και από άλλα χωριά, π.χ. Σαμαρίνα Γρεβενών, Αετομηλίτσα, Βίγλα Φλώρινας και επειδή είναι δύσκολο να οριστεί με ακρίβεια η αλήθεια, νομίζω είναι καλύτερο να αναφέρεται ως "ένα από τα ψηλότερα" στην Ελλάδα και όχι το ψηλότερο. --Ferengiμήνυμα μετά το μπιπ 19:02, 9 Μαρτίου 2012 (UTC)

Oταν το οικιστικο συμπλεγμα ξεκιναει απο τα 1390 και φτανει στα 1540 που ειναι τα τελευταια ξενοδοχεια -καταφυγια-εστιατορια πως προκυπτει μεσος ορος λιγοτερος απο τα 1470-1450?...Εχεις δει την ανοικοδομηση του χωριου τα τελευταια 20-25 χρονια προς τα πανω...ποια 1400 μεσο ορο λες ανυπόγραφο σχόλιο του χρήστη 62.103.67.23 (συζήτησησυνεισφορά) .

Το μόνο επίσημο στοιχείο για το μέσο υψόμετρο είναι αυτό της απογραφής του 2001. Αν έχεις κάποιο άλλο πιο πρόσφατο από αξιόπιστη πηγή (και όταν λέω αξιόπιστη εννοώ δημοσιευμένη που να μπορεί να μπει στη Βικιπαίδεια ως πηγή, όχι δηλώσεις του στυλ "τόσο δείχνει το επαγγελματικό μου ορειβατικό GPS" οι οποίες είναι πρωτότυπη έρευνα) ευχαρίστως να αλλάξει η αναγραφή στο άρθρο. Μέχρι τότε θα προτιμούσα να το αφήσουμε έτσι. Η Βικιπαίδεια δεν είναι το κατάλληλο μέρος για τοπικιστικές αντιπαραθέσεις και αυτοπροβολές, ούτε το βιβλίο ρεκόρ Γκίνες. --Ferengiμήνυμα μετά το μπιπ 12:15, 21 Μαρτίου 2012 (UTC)

Η μετρηση της στατιστικης υπηρεσιας στα 1970 ειναι παντελως λανθασμενη ,οπως προκυπτει και για αλλα απιθανα υψομετρα και εξαφανισμενα χωρια.Το χωριο στο χαμηλοτερο του σημειο ειναι μετρημενο στα 1390 και στο ψηλοτερο στα 1540....οπως βρηκες την λανθασμενη εκτιμηση της στατιστικης εαν δεις στΟ διαΔικτυο ολοι αναφερουν εως υψηλοτερο σημειο τα 1540....απορω πως επιμενεις ...εγω καθε πσκ ειμαι επανω και τα 1400 ειναι στην εισοδο του χωριου..εαν ημουν εξοικειωμενως τεχνικα θα παρεθετα τις πηγες.ανυπόγραφο σχόλιο του χρήστη 62.103.67.23 (συζήτησησυνεισφορά) .