Συζήτηση:Μ. Καραγάτσης

Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια
Μετάβαση στην πλοήγηση Πήδηση στην αναζήτηση

Η μέρα με τα καλύτερα! Μπράβο! Ευγενία 10:43, 18 Ιουλίου 2006 (UTC)[απάντηση]

ΔΕΝ υπάρχει Μήτιας! Είναι λάθος. Ο Καργάτσης συναντάται πάντα ώς Μ. Καραγάτσης. Η απόδοση στο όνομα Μίτια είναι πολύ διαδεδομένη αλλά ο ίδιος ο συγγραφέας επέλεξε να υπογράφει αποκλειστικά ως Μ. και δεν έχει ουδέποτε δηλώσει ότι αναφέρεται στο Μήτιας!!! βλ. επίσης Συζήτηση:Κατάλογος σύγχρονων Ελλήνων ποιητών -- Ευγενία 11:17, 18 Ιουλίου 2006 (UTC)[απάντηση]

το σκέφτηκα, έκανα την μετακίνιση επειδή δεν μου αρέσει η χρήση συντομογραφιών στους τίτλους. σκέφτηκα ότι αφού στο άρθρο αναφέρεται τόσο ξεκάθαρα από την αρχή το Μήτιας, το φυσιολογικό θα ήταν να γίνεται το ίδιο και στον τίτλο τού άρθρου. ανέραισα την μετακίνηση. καλό θα ήταν να πει και κανείς άλλος την γνώμη του. --Λύκινος 11:21, 18 Ιουλίου 2006 (UTC)[απάντηση]

Άλλαξέ το αν είσαι σίγουρη, αλλά έλεγξε πρώτα εδώ Ιστορίες αμαρτίας και αγιοσύνης--ΗΠΣΤΓ 11:36, 18 Ιουλίου 2006 (UTC)[απάντηση]


Συγγνώμη, ομολογώ ότι παραφέρομαι! Είναι η τρίτη φορά όμως που γίνεται θέμα το όνομα του Καραγάτση και νομίζω ότι είναι κρίμα να κάνουμε αλλαγές αβίαστα. Δεν πρόλαβα να κάνω την αλλαγή γιατί με πρόλαβε ο συμβικιπαιδιστής Λυκινος.

Αλλά είμαι απολύτως σίγουρη όπως θα δεις "Το αινιγματικό αρχικό Μ. λέγεται πώς προέρχεται από το όνομα Μίτια, έκφραση της αγάπης του για τον Ντοστογιέφσκι και ιδίως για τους Αδελφούς Καραμαζώφ" και η έκδοση είναι μετά θάνατον. Και πάλι συγγνώμη αλλά ο Καραγάτσης είναι ... πέρα από προσωπική αδυναμία, απίστευτος πεζογράφος.

Φιλικά -- Ευγενία 11:25, 18 Ιουλίου 2006 (UTC)[απάντηση]

Δεν ισχύει; Δε γνωρίζω ρωσικά και νόμισα ότι όντως είναι εκδοχή του Δημήτρης.--Ευγενία 11:32, 18 Ιουλίου 2006 (UTC)[απάντηση]

Όντως είναι η ρωσική εκδοχή του Δημήτρης. Αλλά επειδή αναφέρεται πιο κάτω και εφόσον είσαι σίγουρη για το Μίτια δεν υπάρχει λόγος να αναφέρεται πάνω-πάνω, απλά μόνον ως εκδοχή στη δεύτερη πρόταση όπως είναι τώρα--ΗΠΣΤΓ 11:36, 18 Ιουλίου 2006 (UTC) --ΗΠΣΤΓ 11:36, 18 Ιουλίου 2006 (UTC)[απάντηση]

Νεκρός σύνδεσμος[επεξεργασία κώδικα]

Κατά την διάρκεια αρκετών αυτόματων ελέγχων ο ακόλουθος εξωτερικός σύνδεσμος βρέθηκε να είναι μη διαθέσιμος. Παρακαλούμε ελέγξτε αν ο σύνδεσμος είναι πράγματι νεκρός και διορθώστε τον ή αφαιρέστε τον σε αυτή την περίπτωση!

Η ιστοσελίδα έχει αποθηκευτεί από το Internet Archive. Παρακαλούμε να λάβετε υπόψη να βάλετε σύνδεσμο προς μια αντίστοιχη αρχειοθετημένη έκδοση: [1]. --Gerakibot 12:03, 11 Αυγούστου 2009 (UTC)[απάντηση]

Νεκρός σύνδεσμος 2[επεξεργασία κώδικα]

Κατά την διάρκεια αρκετών αυτόματων ελέγχων ο ακόλουθος εξωτερικός σύνδεσμος βρέθηκε να είναι μη διαθέσιμος. Παρακαλούμε ελέγξτε αν ο σύνδεσμος είναι πράγματι νεκρός και διορθώστε τον ή αφαιρέστε τον σε αυτή την περίπτωση!

--Gerakibot 12:03, 11 Αυγούστου 2009 (UTC)[απάντηση]

Σχόλιο 4-10-2014[επεξεργασία κώδικα]

Κατάσταση: έγινε

Πέθανε το 1960 αρα δεν μπορει να αναφερεται εργο του το 1973 Αναφορά: Δ.Φιλιππίδης 91.132.46.10 17:14, 4 Οκτωβρίου 2014 (UTC)[απάντηση]

Ευχαριστούμε για την επισήμανση, είναι του '59 και μία εκδοχή του το '60. Δείτε και εδώ το ενδιαφέρον άρθρο της Ελευθεροτυπίας--The Elder (συζήτηση) 17:30, 4 Οκτωβρίου 2014 (UTC)[απάντηση]

Σχόλιο 2-12-2018[επεξεργασία κώδικα]

Κατάσταση: έγινε

Πιστεύω ότι στο συγκεκριμένο λήμμα, με την συγκεκριμένη φωτογραφία, θα ήταν σωστό να αναφερθεί ο Κώστας Νταής, ως ο καλλιτέχνης που φιλοτέχνησε την προτομή. Αναφορά: Αφροδίτη Νταή 91.140.91.200 11:48, 2 Δεκεμβρίου 2018 (UTC)[απάντηση]

Κα Νταή, το αίτημά σας υλοποιήθηκε. --Focal Point 21:16, 2 Δεκεμβρίου 2018 (UTC)[απάντηση]

Πότε πέθανε ο πατέρας του Μ. Καραγάτση, Γεώργιος Ροδόπουλος?[επεξεργασία κώδικα]

Στο κείμενο αναφέρει: "Το 1937 πεθαίνει η μεγαλύτερη αδερφή του, η Ροδόπη Τζουλιάδου, η οποία υπέφερε απο ψυχασθένεια από τη νεανική της ηλικία, και το 1939 πεθαίνει ο πατέρας του." αλλά στη σελίδα του πατέρα του αναφέρει ότι: "Γεώργιος Ροδόπουλος (1860 - 1951)..."

Τελικά, πότε πέθανε? το 1939 ή το 1951? (αν πέθανε το 51, θα ήταν 91 χρονών... όχι απίθανο, αλλά πιο πιθανό μου ακούγεται να πέθανε το 1939...)