Συζήτηση:Δεσποτάτο του Μυστρά

Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια
Πήδηση στην πλοήγηση Πήδηση στην αναζήτηση

Ενδεικτικές Πηγές[επεξεργασία κώδικα]

Η λίστα με τις πιο σημαντικές από τις πηγές που χρησιμοποιήθηκαν για τη συγγραφή αυτού του άρθρου είναι ακόμη ελλιπής.--Alekkas 15:34, 31 Μαΐου 2006 (UTC)

Πρέπει να σημειώσω ότι τους Σικελικούς Εσπερινούς τους πρόσθεσα περισσότερο για όποιον θέλει να δει πως επηρεαζόταν η πορεία της Πελοποννήσου κατά τα πρώτα βήματα της ανάκτησής της από τους Βυζαντινούς από τα διεθνή γεγονότα.Το κεντρικό θέμα του βιβλίου δεν είναι βέβαια το Δεσποτάτο του Μορέως, αλλά οι Σικελικοί Εσπερινοί.--Alekkas 16:23, 23 Φεβρουαρίου 2007 (UTC)

Ανακατεύθυνση[επεξεργασία κώδικα]

Αν δεν υπάρχει αντίρηση, θα φτιάξω μία σελίδα με τίτλο Δεσποτάτο του Μορέως, και θα κάνω ανακατεύθυνση στο άρθρο με τίτλο Δεσποτάτο του Μυστρά ώστε να φαίνεται και με τους δύο τίτλους το άρθρο. Στην ελληνική βιβλιογραφία απαντώνται και οι δύο τίτλοι αν δεν απατώμαι. Αυτό που με παρακίνησε να το κάνω αυτό είναι ότι τα αντίστοιχα άρθρα στις άλλες wikipedia έχουν τον πρώτο τίτλο.Αν κάποιος διαφωνεί, ας το πει.--Alekkas 16:27, 2 Μαΐου 2007 (UTC)

Αν κάποιος διαφωνεί, ας το προτείνει για διαγραφή αν το δει. Δε θεωρώ ότι χρειάζεται συναίνεση για τέτοιο θέμα.--Focal Point 19:28, 2 Μαΐου 2007 (UTC)


Χάρτης[επεξεργασία κώδικα]

Ο χάρτης που προσέθεσε ο MapMaster στο άρθρο έχει ένα λάθος, καθώς δείχνει τα παράλια της Λακωνίας εκτός των ορίων του δεσποτάτου, και ίσως κάποιες μικρολεπτομέρειες που δεν του πέτυχαν ακριβώς. Έχω αφήσει μήνυμα στη σελίδα συζήτησης του στα commons και ελπίζω ότι θα το διορθώσει σύντομα.--Alekkas 12:08, 3 Μαΐου 2007 (UTC)

Νομίζω ότι στο Ναύπλιο εννοεί το Λέοντα Σγουρό και στη Μεσσηνία ίσως Μεθώνη ή Κορώνη ως Βενετικές κτήσεις (δε θυμάμαι ακριβώς, αλλά κάτι προέβλεπε η συμφωνία του κατακερματισμού). Για Λακωνία ίσως Μονεμβασία; --Focal Point 14:23, 3 Μαΐου 2007 (UTC)

Ο Λέων Σγουρός ήταν άρχοντας της Αργολίδας και της Κορινθίας περί το 1204. Το 1450 οι Βενετοί κατείχαν τα κάστρα του Ναυπλίου, της Μεθώνης και της Κορώνης, και δεν είμαι σίγουρος αλλά νομίζω και τα κάστρα του Άργους και της περιοχής της Πύλου.Αλλά η Μονεμβασία ήταν υπό βενετική κυριαρχία μετά το 1463. Αν θυμάμαι καλά από τη θέση της κάθε περιοχής, στον χάρτη δείχνει την Μονεμβασία και την Μάνη εκτός του Δεσποτάτου, πράγμα που δεν είναι σωστό, και νομίζω πως έχει τοποθετήσει την περιοχή όπου βρίσκεται η Κορώνη εντός των ορίων του Δεσποτάτου ενώ ήταν βενετική κτήση εκείνη την περίοδο.--Alekkas 17:05, 3 Μαΐου 2007 (UTC)

Ώπα, αυτό που είπα με το Σγουρό ήταν άσχετο... Με τα άλλα πιστεύω ότι έχεις δίκιο σε όλα.--Focal Point 17:45, 3 Μαΐου 2007 (UTC)

Αφαίρεσα τη λάθος εκδοχή του χάρτη. Όταν ο MapMaster τη διορθώσει θα την ξαναβάλουμε.--Alekkas 10:39, 29 Μαΐου 2007 (UTC)

Eastern_Mediterranean_1450_.svg[επεξεργασία κώδικα]

I have finally made the changes you suggested to Eastern_Mediterranean_1450_.svg. Thank you for all your help. Are you still interested in a Greek language version of Near East 1135.svg?? Let me know, and thanks, commons:User:MapMaster\MapMaster 18:57, 9 Σεπτεμβρίου 2007 (UTC) Note: sometimes it takes a while for the cache to clear so you may only see the older versions, but eventually it will.

Εξαμίλλιον ή Εξαμίλιον;[επεξεργασία κώδικα]

Μετά από μια σύντομη έρευνα που έκανα το σωστό είναι να γράφεται με ένα λάμδα. Σύντομα θα το διορθώσω και στο χάρτη. --Κάποτε στο Μεξικό! 19:02, 31 Ιανουαρίου 2008 (UTC)

 :) --Focal Point 20:04, 31 Ιανουαρίου 2008 (UTC)

Τώρα γράφεται με ένα λάμδα και στον χάρτη.--Κάποτε στο Μεξικό! 09:35, 2 Φεβρουαρίου 2008 (UTC)