Rossiya Segodnya

Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια
Πήδηση στην πλοήγηση Πήδηση στην αναζήτηση
Rossiya Segodnya
Νομική μορφήΕνιαία επιχείρηση
Ίδρυση9  Δεκεμβρίου 2013
ΈδραKhamovniki District, Ρωσία
ΙστότοποςΕπίσημος ιστότοπος

To Rossiya Segodnya[1] (ρωσικά: Россия Сегодня, κυριολεκτικά: Ρωσία Σήμερα) είναι πρακτορείο ειδήσεων που ανήκει εξ ολοκλήρου και λειτουργεί από τη ρωσική κυβέρνηση, το οποίο δημιουργήθηκε με εκτελεστικό διάταγμα του Προέδρου της Ρωσίας στις 9 Δεκεμβρίου 2013.[2] Το «Rossiya Segodnya» μεταφράζεται απευθείας από τα ρωσικά στα αγγλικά ως «Russia Today», αλλά δεν πρέπει να συγχέεται με το τηλεοπτικό δίκτυο RT, το οποίο ήταν γνωστό ως «Russia Today» πριν από το 2009.[3] Ωστόσο, ο σταθμός εξακολουθεί να αναφέρεται ως «Russia Today» ή «New Russia Today» σε ξένα μέσα.[4][5][6]

Το Rossiya Segodnya ενσωμάτωσε την πρώην υπηρεσία ειδήσεων RIA Novosti και τη διεθνή ραδιοφωνική υπηρεσία Φωνή της Ρωσίας (πρώην Ράδιο Μόσχα). Στις 10 Νοεμβρίου 2014, ο οργανισμός ξεκίνησε την πλατφόρμα πολυμέσων Sputnik με το ραδιόφωνο Sputnik ως το ηχητικό του στοιχείο, αντικαθιστώντας τη Φωνή της Ρωσίας. Η ραδιοφωνική υπηρεσία διατίθεται διεθνώς σε FM, ψηφιακά DAB / DAB + (ψηφιακή ραδιοφωνία), HD-Radio, καθώς και κινητά τηλέφωνα και διαδίκτυο. Εντός Ρωσίας, η Rossiya Segodnya συνεχίζει να χρησιμοποιεί το σήμα RIA Novosti ως πρακτορείο ειδήσεων ρωσικής γλώσσας χρησιμοποιώντας την ιστοσελίδα ria.ru.[7]

Παραπομπές[Επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

  1. Rossiya Segodnya sputniknews.com
  2. Pizzi, Michael (9 Δεκεμβρίου 2013). «Putin dissolves RIA Novosti news agency». Al Jazeera America. 
  3. «Putin orders overhaul of top state news agency». RT. 9 December 2013. http://rt.com/news/ria-novosti-overhaul-putin-960/. Ανακτήθηκε στις 10 December 2013. 
  4. Pizzi, Michael (9 December 2013). «Putin dissolves RIA Novosti news agency». Al Jazeera. http://america.aljazeera.com/articles/2013/12/9/putin-dissolves-rianovostinewsagency.html. Ανακτήθηκε στις 1 August 2014. 
  5. Ennis, Stephen. «Homophobia spreads in Russian media». bbc.co.uk. BBC Monitoring. Ανακτήθηκε στις 26 Δεκεμβρίου 2014. 
  6. «Putin appoints homophobic presenter to head state news agency». theguardian.com. Ανακτήθηκε στις 26 Δεκεμβρίου 2014. 
  7. «Sputnik launched to news orbit: Russia’s new intl media to offer alternative standpoint». RT. 11 November 2014. http://rt.com/news/204231-sputnik-news-agency-launched/. Ανακτήθηκε στις 13 November 2014. 

Εξωτερικοί σύνδεσμοι[Επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]