Συζήτηση:Όρος Τρόμος
Προσθήκη θέματοςΕμφάνιση
Τελευταίο σχόλιο: πριν από 11 έτη από τον V-astro
Άλλες συζητήσεις [κατάλογος]
– Προτίμησα το ελληνικό όνομα εδώ επειδή έχει ιστορία στις ελληνικές πηγές («Έρεβος και Τρόμος»). Το ομών. αμερικανικό βουνό να μείνει αμετάφραστο, όπως αμετάφραστο άφησα εδώ π.χ. το «κόλπος Φογκ» αντί «Κόλπος της Ομίχλης» — V-astro (συζήτηση) 05:59, 12 Σεπτεμβρίου 2014 (UTC)