Συζήτηση:Παγκρήτιο Στάδιο

Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια
Πήδηση στην πλοήγηση Πήδηση στην αναζήτηση
Άρθρο βικι Ποδόσφαιρο Αυτό το λήμμα βρίσκεται στο πλαίσιο ενδιαφέροντος της «Βικιεπιχείρησης Ποδόσφαιρο», μιας συνεργατικής προσπάθειας για την βελτίωση της κάλυψης του ποδοσφαίρου από την Βικιπαίδεια.
Για να συμμετάσχετε και εσείς στη Βικιεπιχείρηση, επισκεφτείτε τη σχετική σελίδα.
Λήμμα τάξης Έναρξη Έναρξη Αυτό το λήμμα αποτιμήθηκε ως τάξης Έναρξη κατά την κλίμακα ποιότητας.
Μεσαία Αυτό το λήμμα έχει αποτιμηθεί ως λήμμα με μεσαία σπουδαιότητα κατά την κλίμακα σπουδαιότητας.
Soccerball Greece.png Αντικείμενο της υποεπιχείρησης Ελληνικό ποδόσφαιρο.


Ρεκόρ προσέλευσης[επεξεργασία κώδικα]

Το έγραψα μόλις και στην αγγλική Wikipedia: Είμαι βέβαιος ότι ρεκόρ προσέλευσης έγινε και στα εγκαίνια του γηπέδου στο ματς με την Ελβετία. Το άρθρο του gazetta φαίνεται έτσι κι αλλιώς βιαστικό, αφού αναφέρει το γήπεδο ως "Καραϊσκάκη" στο ματς με τον Ολυμπιακό. Επίσης πως το Φεβρουάριο του 2005 ο Εργοτέλης ήταν δεύτερη χρονιά στη Σούπερ Λιγκ, ενώ το 2004-2005 ήταν η πρώτη. Αν μπορεί κάποιος, ας βρει την προσέλευση του Ελλάδα-Ελβετία, καθώς επίσης και του ΟΦΗ-ΠΑΟ τη σαιζόν 2008-2009. 37.32.184.207 16:17, 23 Ιουνίου 2016 (UTC)

  • Ελλάδα-Ελβετία: 27.000-sold out σύμφωνα με τον Μπόμη (Αυτή είναι η ιστορία της Εθνικής Ελλάδας (και πώς φτάσαμε στην Αφρική), Εκδόσεις Ερεχθηίδας, Αθήνα 2009, ISBN 960-9912-50-8, σελ. 489), όμως 21.000 κατά άλλη επίσης αξιόπιστη πηγή. Από ότι ξέρω, η δεύτερη προσπαθεί να βρει και να αναρτήσει εισιτήρια, όχι προσέλευση θεατών. Το γήπεδο ήταν όντως κατάμεστο (μέσα ήμουν) και η διαφορά των 6.000 πρέπει να οφείλεται στους 1.000-1.500 αστυνομικούς (που έσπαγαν νεύρα με την στάση τους σε ένα φιλικό αγώνα-γιορτή, συζητήθηκε πολύ ότι οφειλόταν στην πρόσφατη αλλαγή κυβέρνησης) και κυρίως στις προσκλήσεις που πάντα μοιράζει αφειδώς η ΕΠΟ (ειδικά τότε που "χρήματα υπήρχαν", ο δε Γκαγκάτσης το καλοκαίρι θα έπαιρνε πολλά έχοντας προκριθεί στο Euro). Η οποία δεν δίνει στοιχεία, ενώ οι 33.000 που αναφέρονται αλλού είναι σαφώς λάθος, τυπογραφικό (23.000;) ή μη.
  • ΟΦΗ-ΠΑΟ: η Superleague παλαιότερα είχε στοιχεία θεατών, αλλά με την αλλαγή του σάιτ της έκαναν φτερά. Όμως το 2008-09 υπήρχαν τουλάχιστον 4 κερκίδες άδειες (youtu.be/idStMld6pis?t=44s). Τα ίδια και πριν: 2007-08 (youtu.be/g1s_iI0Tk0A?t=2m18s), 2006-07 (youtu.be/OKZYOM22x3s?t=2m10s), 2005-06 (youtu.be/e2jtUZfJHnI?t=1m0s). Άρα το ρεκόρ δεν έγινε σε τέτοιο αγώνα.
  • Εργοτέλης-ΟΣΦΠ: 27.500 κατά το RSSSF (19η αγωνιστική) ή 27.950 κατά το stadia.gr και το gazzetta. Κι αυτό είναι σίγουρα λάθος, δεδομένου ότι η επίσημη χωρητικότητα δεν ξεπέρασε ποτέ τις 27.000, πόσο μάλλον να κοπούν 28.000 εισιτήρια και άρα να μπουν μέσα τουλάχιστον 28.500. Άλλωστε κενά καθίσματα φαίνονται ακόμη και στη μεριά των Ολυμπιακών (youtu.be/xqFh_Rd7yf4?t=1m40s), ενώ αποκλείεται να μην υπήρχαν κενές ζώνες σε αγώνα του ΟΣΦΠ στο Ηράκλειο (αντίθετα με τα Χανιά) κι ενώ είχε γίνει της κακομοίρας στην αστυνόμευση για το φιλικό της εθνικής λιγότερο από ένα χρόνο πριν.

Στο λήμμα θα μπουν και οι δύο εκδοχές, αφού υπάρχουν σε αξιόπιστες πηγές. Εάν θες, 37.32.184.207, κάνε το ίδιο σε εκείνο της en:WP. --Στέλιος Πετρουλάκης (συζήτηση) 00:57, 24 Ιουνίου 2016 (UTC)

Σχόλιο 6-12-2018[επεξεργασία κώδικα]

Κατάσταση: νέα κοινοποίηση

το 2006 ηταν με τον ολυμπιακο οχι το 2005 Αναφορά: 2A02:2149:8447:AA00:A995:4EAD:ED53:47F7 16:37, 6 Δεκεμβρίου 2018 (UTC)