Συζήτηση:Μάχη Χώρας Αγορέλιτσας (1944)

Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια
Μετάβαση στην πλοήγηση Πήδηση στην αναζήτηση
Βικιπαίδεια:Επιχείρηση Στρατιωτική Ιστορία Αυτό το λήμμα είναι στο πλαίσιο ενδιαφέροντος της «Βικιεπιχείρησης Στρατιωτική Ιστορία», μια προσπάθεια για την βελτίωση και εμπλουτισμό της Βικιπαίδειας με λήμματα που αφορούν αυτό τον τομέα.
Για να συμμετάσχετε και εσείς στη Βικιεπιχείρηση, επισκεφτείτε τη σχετική σελίδα όπου μπορείτε να συμμετάσχετε στη συζήτηση και να δείτε ανοιχτά ζητήματα για εργασία.
Γ Αυτό το λήμμα αποτιμήθηκε ως τάξης Γ κατά την κλίμακα ποιότητας.
Χαμηλή Αυτό το λήμμα έχει αποτιμηθεί ως λήμμα με χαμηλή σπουδαιότητα κατά την κλίμακα σπουδαιότητας.


Μήπως, λέω μήπως, είναι αντεγραμμένο από κάποιο βιβλίο? Τουλάχιστον το κομμάτι που αναφέρει την περιγραφή του Μέλιου? --Alaniaris 15:04, 13 Ιουνίου 2009 (UTC)

Προφανώς. Τηρεί βέβαια τους κανόνες, αλλά είναι υπέρμετρα δυσανάλογο--The Elder 15:14, 13 Ιουνίου 2009 (UTC)

Προφανώς είναι αντιγραμμένο, γιαυτό αλλωστε και τα εισαγωγικά και το όνομα του περιγράφοντως.


Στο περιοδικό Στρατιωτική Ιστορία,τεύχος Ιουνίου 2006,σελ 46 γίνεται με πηγή τα γερμανικά αρχεία,λόγος για μια ενέδρα του 9ου Συντάγματος ΕΛΑΣ Μεσσηνίας σε φάλαγγα συνοδείας αυτοκινήτων της 117ης μεραρχίας καταδρομών κοντά στην Πύλο.Πιθανόν είναι αυτή η μάχη,η οποία ήταν η φονικότερη για τα γερμανικά στρατεύματα στην Πελοπόννησο αλλά σύμφωνα με τους Γερμανούς,οι απώλειες τους ήταν 78 νεκροί και όχι 180. Pavlos1988 16:54, 23 Ιουνίου 2010 (UTC)

Τι τίτλος είναι αυτός; Απαράδεκτος --The Elder (συζήτηση) 13:39, 1 Φεβρουαρίου 2014 (UTC)

οκ δε τπ γνώριζα. Θα αφήσω αυτόν Istoria1944 (συζήτηση) 14:56, 1 Φεβρουαρίου 2014 (UTC)

Σχόλιο 7-11-2015[επεξεργασία κώδικα]

Κατάσταση: αναφορά που απορρίφθηκε

Ουδέποτε κατέβηκαν οι κάτοικοι της Αγορέλιτσας και της χώρας πρός βοήθεια των ανταρτών στην μάχη.Κατέβηκαν μετά για πλιάτσικο, καταστάσεις που δεν τιμούν κανενένα Αναφορά: ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ 79.167.180.62 19:51, 7 Νοεμβρίου 2015 (UTC)


Αντάρτες του ελας ήταν από τις περιοχές αυτές. Συγγενείς δεν είχανε ;σε κάθε περίπτωση υπάρχει παραπομπή. Γιατί είναι κακό το πλιάτσικο επί κατοχής;το τι τιμα τον καθένα είναι υποκειμενικό --Istoria1944 (συζήτηση) 11:13, 31 Αυγούστου 2016 (UTC)

Σχόλιο 29-10-2016[επεξεργασία κώδικα]

Κατάσταση: αναφορά που απορρίφθηκε

Οι διορθώσεις που θα ήθελα να κάνετε είναι οι ακόλουθες:Ο Νικόλαος Δημητρακόπουλος ή Πλαστήρας όπως γράφεται δεν ήταν το παρατσούκλι του Πλαστήρας. Το παρατσούκλι Πλαστήρας το είχε ο Γιώργος Τσώνης από το Ακριτοχώρι Μεσσηνίας ,ο οποίος είχε επίσης πολεμήσει στην μάχη αυτή της Αγορέλιτσας αλλά δεν σκοτώθηκε.Ο Γιώργος Τσώνης ή Πλαστήρας πέθανε στην Φοινικούντα Μεσσηνίας το 2013. Kαι η δεύτερη διόρθωση είναι ότι ο Μιχάλης Παπαθεοδωράκης λεγόταν Ηλίας Παπαθεοδωράκης και όχι Μιχάλης. Ο Γιώργος Τσώνης ή Πλαστήρας μου είχε διηγηθεί πως είδε τον Ηλία Παπαθεοδωράκη να σκοτώνεται από έναν τραυματισμένο Γερμανό ο οποίος κατάφερε να συρθεί ως το όπλο του και ο Πλαστήρας βλέποντας την σκηνή από μακρυά φώναξε <<Πρόσεξε Λιά>> αλλά ο Γερμανός πρόλαβε και τον σκότωσε. Αναφορά: Γ.Γ.Τσώνη 2A02:587:A421:A00:B5FE:4705:2E92:B46F 08:19, 29 Οκτωβρίου 2016 (UTC)

ευχαριστούμε για τη συνεισφορά. Χρειάζεται δευτερογενής τεκμηρίωση για να το αλλάξουμεIstoria1944 (συζήτηση) 20:46, 21 Απριλίου 2017 (UTC)