ΑΡΤ (τηλεοπτικός σταθμός)

Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια
Μετάβαση στην πλοήγηση Πήδηση στην αναζήτηση
Άστυ Ράδιο Τηλεόραση
Artyou12 copy2.png
Ίδρυση16 Φεβρουαρίου 1990
Πρώτη λειτουργία14 Φεβρουαρίου 1990
Έναρξη λειτουργίαςΜάρτιος 1990 (ως TeleCity)
2001 (ως Τηλεάστυ)
2012 (ως ΑΡΤ)
Εικόνα4:3 (576i, SDTV)
ΙδιοκτήτηςCity News Α.Ε.
Σημαντικά πρόσωπαΓιώργος Καρατζαφέρης
ΙδρυτήςΓιώργος Καρατζαφέρης
ΧώραΕλλάδα Ελλάδα
ΓλώσσαΕλληνικά
Περιοχή εκπομπήςΑττική, Αργοσαρωνικός & Κεντρική και Νότια Εύβοια
Κεντρικά γραφείαΕσπερίδων 48, Καλλιθέα
Πρώην ονομασίεςΤηλεάστυ (2001-2012)
ΑντικατέστησεTeleCity (1990-2001)
ΙστοσελίδαΑΡΤ
Λήψη
Επίγεια Ψηφιακά
ΣυχνότηταDigea: 30 UHF (Υμηττός, Πάρνηθα, Αίγινα, Οκτωνιά, Πράσινο, Χαλκίδα, Αυλώνας, Βάρη, Νέα Στύρα, Λαύριο, Ανάβυσσος, Σούνιο, Νέα Μάκρη, Δαρδίτσα)
Διαδικτυακά
ART TV LiveΖωντανή μετάδοση
(π  σ  ε )

Το ΑΡΤ (Άστυ Ράδιο Τηλεόραση) είναι ένας ελληνικός ιδιωτικός ενημερωτικός τηλεοπτικός σταθμός περιφερειακής εμβέλειας, που εκπέμπει στην Αττική.

Ιστορία[Επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

Ο σταθμός ξεκίνησε με δοκιμαστικές εκπομπές στις 14 Φεβρουαρίου 1990 με την ονομασία TeleCity και ένα μήνα μετά με το πλήρες του πρόγραμμα. Το 2001 μετονομάστηκε σε Τηλεάστυ.

Σχεδόν από το ξεκίνημά του έως το 2010, το κανάλι επέκτεινε παράνομα την εμβέλειά του πανελλαδικά, μέσω αναμεταδοτών, διαθέτοντας αναλογική εκπομπή σε πολλά μέρη της Ελλάδας. Το 2018 το κανάλι εξέπεμπε επίγεια ψηφιακά και στην Κύπρο ενώ τα προηγούμενα χρόνια είχε συνεργασία με το κυπριακό κανάλι Extra TV της Λεμεσού. Αργότερα το ΕΣΡ, η ΕΕΤΤ, αλλά και οι αντίστοιχες κυπριακές αρχές, διέκοψαν αυτές τις εκπομπές γιατί ο σταθμός, είχε άδεια εκπομπής μόνο για την Αττική.[εκκρεμεί παραπομπή]

Το 2012, το Τηλεάστυ και το Ραδιοάστυ μετονομάστηκαν σε ΑΡΤ TV και ΑΡΤ FM (που σημαίνει Άστυ Ράδιο Τηλεόραση) αντίστοιχα. Το 2013 το κανάλι απέκτησε αυτοδικαίως με νόμο, άδεια πανελλαδικής εμβέλειας, απόφαση για την οποία αντέδρασαν τα τότε κόμματα της αντιπολίτευσης. Τελικά το ΑΡΤ, κάλυψε όλη την Ελληνική επικράτεια μέσω της Digea από τις 27 Ιουνίου 2014.[1]

Πρόγραμμα[Επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

Το πρόγραμμα του σταθμού περιλαμβάνει ενημερωτικές και ψυχαγωγικές εκπομπές. Επίσης πρόβαλε και εκπομπές με τηλεπωλήσεις.[2]

Τηλεοπτικές άδειες[Επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

Στις 10 Σεπτεμβρίου 1993 νομιμοποιήθηκε η λειτουργία του καναλιού βάσει της 19230/Ε αδείας τοπικής εμβέλειας στην περιοχή της Αττικής.[3] Ωστόσο, ο σταθμός από το ξεκίνημά του επέκτεινε παρανόμως την εμβέλεια του πανελλαδικά. Από τα μέσα του 2013 θεωρούνταν ως σταθμός πανελλαδικής εμβέλειας.[4]

Στον διαγωνισμό για τις πανελλαδικές άδειες τον Ιούλιο του 2016 το ΑΡΤ TV, μαζί με το τότε Epsilon TV (σημερινό Open TV), το Μακεδονία TV, και το παλιό Mega της Τηλέτυπος Α.Ε., τέθηκαν εκτός διαγωνιστικής διαδικασίας για τυπικούς και οικονομικούς λόγους.[5]

Την 1η Απριλίου 2018, το ΑΡΤ TV υποχρεώθηκε τελικά από τον ραδιοτηλεοπτικό νόμο να εκπέμπει μόνο στην Αττική, τον Αργοσαρωνικό, στη Κεντρική και Νότια Εύβοια και ένα μέρος των Κυκλάδων.[6][7][8]

Ιδιοκτησία[Επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

Ο σταθμός ανήκει ιδιοκτησιακά στη City News Ανώνυμη Εταιρεία η οποία συστάθηκε στις 16 Φεβρουαρίου του 1990 με τους εξής διακριτικούς τίτλους και σκοπούς του: TeleCity για τον τηλεοπτικό σταθμό, RadioCity για τον ραδιοφωνικό σταθμό, VideoCity για τα studio παραγωγής προγραμμάτων και CityPress για τις εκδοτικές επιχειρήσεις με τον Γιώργο Καρατζαφέρη που είναι ένας από τους ιδρυτές και μετόχους κατέχοντας αρχικά το 25% να αναλαμβάνει πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος μέχρι το 1993.[9][10][11]

Το 1992 αυξήθηκε το μετοχικό κεφάλαιο[12][13] ενώ προστέθηκε στις δραστηριότητες, η παραγωγή και διάθεση κινηματογραφικών ταινιών.[14] Από την επόμενη χρονιά αλλάζει το διοικητικό συμβούλιο.[15][16][17][18][19][20][21] Την ίδια περίοδο αυξάνεται εκ νέου το μετοχικό κεφάλαιο.[22][23][24][25][26][27]

Το 2001 καταργήθηκε το CityPress για τις εκδοτικές επιχειρήσεις[28][29] ενώ από την επόμενη χρονιά άλλαξε ξανά το διοικητικό συμβούλιο.[30][31] Το 2003, έγινε τροποποίηση των εξής διακριτικών τίτλων: Τηλεάστυ για τον τηλεοπτικό σταθμό, Ραδιοάστυ για τον ραδιοφωνικό σταθμό και Βιντεοάστυ για τις παραγωγές ενώ έγιναν αλλαγές στο διοικητικό συμβούλιο και στο μετοχικό κεφάλαιο.[32][33][34][35][36][37][38][39][40]

Το 2008 και το 2010 αντίστοιχα, το Τηλεάστυ και το Ραδιοάστυ πουλήθηκαν στο ΛΑ.Ο.Σ. αφήνοντας την City News Α.Ε. χωρίς οπτικοακουστικά μέσα ενημέρωσης παρά μόνο στο διακριτικό της τίτλο.[41][42][43] Την περίοδο εκείνη στη City News Α.Ε. έγιναν εκ νέου αλλαγές στο διοικητικό συμβούλιο.[44][45] Το 2011 αυξήθηκε το ποσοστό του Καρατζαφέρη στο 24,5% με αύξηση μετοχικού κεφαλαίου.[46] Την επόμενη χρονιά άλλαξε ξανά το διοικητικό συμβούλιο[47] ενώ έγινε τροποποίηση των εξής διακριτικών τίτλων: ΑΡΤ - Άστυ Ραδιοτηλεόραση για τον τηλεοπτικό σταθμό και ΑΡΤ FM - Ενημέρωση για τον ραδιοφωνικό σταθμό.[48]

Το 2013 άλλαξε διοικητικό συμβούλιο[49] ενώ τον Φεβρουάριο του 2014 προστέθηκε στο καταστατικό της, η δημιουργία σχολής δημοσιογραφίας, ονόματι ΑΡΤ Σπουδές ΜΜΕ, Κέντρο Σπουδών Επικοινωνίας.[50][51] Μετά από επτά μήνες το ποσοστό του δημοσιογράφου μετεβλήθη στο 49,4% με αύξηση μετοχικού κεφαλαίου.[52][53][54][55]

Στα τέλη του 2014 ο ΛΑΟΣ επαναπώλησε το κανάλι στη City News Α.Ε.[56][57] αφήνοντας τον μετέπειτα ΑΡΤ FM 90.6 στην ιδιοκτησία του κόμματος, ενώ το 2015 η City News Α.Ε. άλλαξε ξανά διοικητικό συμβούλιο.[58] Στα τέλη της χρονιάς προστέθηκαν οι υπηρεσίες διοργάνωσης εκπαιδευτικών-ενημερωτικών προγραμμάτων τύπου και τηλεόρασης, με την επωνυμία TV Press Studies[59] ενώ από το 2017 άλλαξε ξανά διοικητικό συμβούλιο.[60][61][62][63][64][65] Το 2020 μεταβλήθηκε το ποσοστό του Γιώργου Καρατζαφέρη στα 50,6% ενώ τέθηκε εκ νέου μεταβίβαση μετοχών.[66][67]

Φήμες πώλησης του σταθμού[Επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

Τον Νοέμβριο του 2022, διάφορες ιστοσελίδες ανέφεραν, ότι ο σταθμός θα πουληθεί στον επιχειρηματία Γιάννη Αλαφούζο, και τον όμιλο του ΣΚΑΪ, με σκοπό να δημιουργηθεί ο νέος τηλεοπτικός σταθμός ΣΚΑΪ 24, ο οποίος θα είναι καθαρά ειδησεογραφικού χαρακτήρα. Επίσης έγιναν κινήσεις και επαφές, σχετικά με το ενδεχόμενο πώλησης του τηλεοπτικού ΑΡΤ.

Επικρίσεις[Επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

Παρά τον περιορισμό του εντός της Αττικής, ο σταθμός συνέχισε την εκπομπή σε εθνικό επίπεδο μεταδίδοντας το πρόγραμμα του μέσα από διάφορα περιφερειακά κανάλια της περιφέρειας, συνάπτοντας συνεργασίες, εκ των οποίων με το Super TV Χαλκιδικής για την Κεντρική Μακεδονία με τον οποίον συνεργαζόταν από τον Απρίλιο του 2018 όπου διεκόπη νόμιμα η πανελλαδική εκπομπή του[68] και μετέπειτα με τη Βεργίνα TV στη Θεσσαλονίκη λόγω του κλεισίματος του πρώτου καναλιού από χρέη στη Digea.

Παράλληλα εξέπεμπε στην Ανατολική Μακεδονία και τη Θράκη (μέσω του πρώην TVΔ και νυν ΕΔ Δράμας), στην Πελοπόννησο (μέσω του Axion TV Αχαΐας), στην Θεσσαλία (μέσω του Smile+ Λάρισας), στην Στερεά Ελλάδα (μέσω του ΕΝΑ Φθιώτιδας) και στο Νοτιοανατολικό Αιγαίο (μέσω του TV Κόσμος Ρόδου). Τα κανάλια Super TV και TV Δέλτα, μάλιστα μετέδιδαν το πρόγραμμα του Αθηναϊκού ΑΡΤ, σε εικοσιτετράωρη βάση, κάτι που βάσει νόμου απαγορεύεται, ενώ το ΕΣΡ, επέβαλε και στα δύο κανάλια, σύσταση περί μη συμμόρφωσης, ακόμη και οριστική διακοπή λειτουργίας, επειδή παραβιάζουν την ραδιοτηλεοπτική νομοθεσία. Αντίστοιχα συνεργάστηκε με το περιφερειακό δίκτυο του Στέργιου Καλογήρου (Smile, Βεργίνα TV κλπ) προβάλλοντας την εκπομπή Σχολιάζοντας την Επικαιρότητα το 2017 αλλά και το 2018 (όπως συνεργάστηκε με το Κανάλι 9 Θεσσαλονίκης και το πάλαι ποτέ Extra Θεσσαλονίκης νυν Epsilon Θεσσαλονίκης όπου διατηρείται έως σήμερα προβάλλοντας στο ΑΡΤ την εκπομπή In & Out City αντίστοιχη με τις εκπομπές Escape και Tsarka sti Thess όπου προβάλλονται στην Εγνατία TV). Σήμερα κάποιες εκπομπές παίζονται και σε τοπικά κανάλια στις Κυκλάδες (Σύρος TV1),[σ 1] την Θεσσαλία (FORMedia TV), την Δυτική Μακεδονία (West Channel), την Πελοπόννησο (Ηλέκτρα TV Κορίνθου και Αρκαδική Ραδιοφωνία Τηλεόραση), τα Δωδεκάνησα (Αιγαίο TV Καλύμνου) την Ήπειρο (Αrt TV - Άρτα TV) και την Κεντρική Μακεδονία (Europe 1 Θεσσαλονίκης).

Παλαιότερα το ΕΣΡ επέβαλε πρόστιμο των 150.000 ευρώ, για το γκάλοπ κατά του ακτιβιστή Ζακ Κωστόπουλου, αλλά και για ομοφοβική στάση, και την «σκληρή» κάλυψη της δολοφονίας του, από τους δημοσιογράφους των εκπομπών του σταθμού.[69]

Επίσης, το κανάλι, έχει μεταδώσει στο παρελθόν, διάφορα τηλεπαιχνίδια κουίζ-απάτη, μεταμεσονύχτια μηνύματα σεξουαλικού περιεχομένου και διαφημίσεις αστροπροβλέψεων, και το ΕΣΡ επέβαλε πρόστιμα που φτάνουν τα 120.000 ευρώ.[70][71][72][73][74][75][76][77][78] Επίσης, το κανάλι, είχε χαρακτηριστεί και κατηγορηθεί ως σταθμός «μετάδοσης ακροδεξιών ιδεών».

Λογότυπα[Επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

Telecity.png Telecitygold.png Tileastygold.png ΤΗΛΕΑΣΤΥ (2001-2012).jpg Artyou12 copy2.png
1990-2000 2000-2001 2001-2004 2004-08.10.2012 08.10.2012-σήμερα

Σημειώσεις[Επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

  1. Το Σύρος TV1 συνεργάζεται παράλληλα με το δίκτυο της HellasNet και παλαιότερα με το Gnomi TV Θεσσαλονίκης διατηρώντας το ίδιο design στα σήματα καταλληλότητας όπως και στα ευρωπαϊκά ντοκιμαντέρ και σειρές (γαλλικά κυρίως).

Παραπομπές[Επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

  1. «Η απόφαση για το ΑΡΤ TV υπερβαίνει τα όρια…». digitaltvinfo.gr. 27 Μαΐου 2013. 
  2. Πανόπουλος, Γιώργος. «Η ελληνική TV στο τέλος του αιώνα». Το Βήμα. Άλτερ Έγκο. Ανακτήθηκε στις 12 Οκτωβρίου 2019. 
  3. «ΦΕΚ B 713/1993». Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 10 Σεπτεμβρίου 1993. 
  4. «Απόφαση ΕΣΡ 241-2013 περί έγκρισης μετάδοσης ψηφιακής εκπομπής προγράμματος». ΕΣΡ/ΕΚΤ. 20 Μαΐου 2013. Ανακτήθηκε στις 15 Νοεμβρίου 2019. 
  5. «Εκτός διαγωνισμού για τις τηλεοπτικές άδειες το ΑΡΤ του Γ. Καρατζαφέρη». kathimerini.gr. Η Καθημερινή. 8 Ιουλίου 2016. Ανακτήθηκε στις 3 Αυγούστου 2016. 
  6. «Απόφαση ΕΣΡ 7-2018 περί συμπλήρωσης βεβαίωσης». ΕΣΡ/ΕΚΤ. 20 Φεβρουαρίου 2018. Ανακτήθηκε στις 15 Νοεμβρίου 2019. 
  7. «Πίνακας Νομίμως Λειτουργούντων Τηλεοπτικών Σταθμών Περιφερειακής Εμβέλειας (Excel αρχείο) φάκελος 131». Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης. 
  8. «Μετοχική Σύνθεση Τηλεοπτικών Σταθμών (Excel αρχείο) φάκελος 131». Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης. 
  9. «ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 384/1990». Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 21 Φεβρουαρίου 1990. 
  10. «ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 46/1992». Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 8 Ιανουαρίου 1992. 
  11. «ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 142/1993». Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 15 Ιανουαρίου 1993. 
  12. «ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 5656/1992». Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 24 Δεκεμβρίου 1992. 
  13. «ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 294/1993». Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 27 Ιανουαρίου 1993. 
  14. «ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 288/1993». Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 27 Ιανουαρίου 1993. 
  15. «ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 823/1994». Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 4 Μαρτίου 1994. 
  16. «ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 7298/1995». Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 28 Δεκεμβρίου 1995. 
  17. «ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 1044/1996». Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 8 Μαρτίου 1996. 
  18. «ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 1533/1997». Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 14 Απριλίου 1997. 
  19. «ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 8204/1997». Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 24 Νοεμβρίου 1997. 
  20. «ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 7395/1998». Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 17 Σεπτεμβρίου 1998. 
  21. «ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 8205/2000». Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 6 Σεπτεμβρίου 2000. 
  22. «ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 1538/1997». Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 14 Απριλίου 1997. 
  23. «ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 1534/1997». Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 14 Απριλίου 1997. 
  24. «ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 1825/1997». Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 5 Μαΐου 1997. 
  25. «ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 1097/1999». Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 26 Φεβρουαρίου 1999. 
  26. «ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 9106/2000». Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 4 Οκτωβρίου 2000. 
  27. «ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 10094/2000». Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 31 Οκτωβρίου 2000. 
  28. «ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 2112/2001». Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 10 Απριλίου 2001. 
  29. «ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 2924/2001». Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 23 Μαΐου 2001. 
  30. «ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 8946/2002». Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 27 Αυγούστου 2002. 
  31. «ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 1471/2003». Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 19 Φεβρουαρίου 2003. 
  32. «ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 8171/2003». Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 29 Ιουλίου 2003. 
  33. «ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 11453/2004». Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 15 Σεπτεμβρίου 2004. 
  34. «ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 12147/2004». Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 30 Σεπτεμβρίου 2004. 
  35. «ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 2109/2006». Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 27 Μαρτίου 2006. 
  36. «ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 7962/2006». Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 24 Ιουλίου 2006. 
  37. «ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 11312/2007». Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 1 Οκτωβρίου 2007. 
  38. «ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 2000/2008». Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 4 Απριλίου 2008. 
  39. «ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 8691/2008». Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 1 Αυγούστου 2008. 
  40. «ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 10392/2008». Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 10 Σεπτεμβρίου 2008. 
  41. «ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 456/2009». Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 19 Ιανουαρίου 2009. 
  42. «ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 6422/2010». Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 30 Ιουνίου 2010. 
  43. «Απόφαση ΕΣΡ 247-2010 περί μεταβίβασης». ΕΣΡ/ΕΚΤ. 18 Μαΐου 2010. Ανακτήθηκε στις 15 Νοεμβρίου 2019. 
  44. «ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 7976/2010». Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 20 Ιουλίου 2010. 
  45. «ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 2024/2011». Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 14 Απριλίου 2011. 
  46. «ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 9995/2011». Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 20 Σεπτεμβρίου 2011. 
  47. «ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 9108/2012». Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 30 Αυγούστου 2012. 
  48. «ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 12685/2012». Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 9 Νοεμβρίου 2012. 
  49. «ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 8784/2013». Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 11 Δεκεμβρίου 2013. 
  50. «ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 5050/2014». Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 28 Μαΐου 2014. 
  51. «Τροποποίηση Καταστατικού "City News Α.Ε."». Γενικό Εμπορικό Μητρώο. 13 Φεβρουαρίου 2014. https://www.businessregistry.gr/downloadFile/index?key=assemblyDecision&elementId=196931. Ανακτήθηκε στις 28 Μαΐου 2014. 
  52. «ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 10778/2014». Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 13 Οκτωβρίου 2014. 
  53. «Τροποποίηση Καταστατικού "City News Α.Ε."». Γενικό Εμπορικό Μητρώο. 15 Σεπτεμβρίου 2014. https://www.businessregistry.gr/downloadFile/index?key=assemblyDecision&elementId=259244. Ανακτήθηκε στις 13 Οκτωβρίου 2014. 
  54. «ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 457/2016». Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 22 Φεβρουαρίου 2016. 
  55. «Πιστοποίηση Μετοχικού Κεφαλαίου "City News Α.Ε."». Γενικό Εμπορικό Μητρώο. 14 Νοεμβρίου 2014. https://www.businessregistry.gr/downloadFile/index?key=assemblyDecision&elementId=563248. Ανακτήθηκε στις 18 Φεβρουαρίου 2016. 
  56. Πωλητήριο από τον ΛΑΟΣ του ΑΡΤ TV στη City News
  57. «Απόφαση ΕΣΡ 194-2015 περί μεταβίβασης». ΕΣΡ/ΕΚΤ. 3 Ιουνίου 2015. Ανακτήθηκε στις 15 Νοεμβρίου 2019. 
  58. «Διοικητικό Συμβούλιο "City News Α.Ε."». Γενικό Εμπορικό Μητρώο. 30 Ιουνίου 2015. https://www.businessregistry.gr/downloadFile/index?key=assemblyDecision&elementId=420313. Ανακτήθηκε στις 24 Σεπτεμβρίου 2015. 
  59. «Τροποποίηση Καταστατικού "City News Α.Ε."». Γενικό Εμπορικό Μητρώο. 23 Οκτωβρίου 2015. https://www.businessregistry.gr/downloadFile/index?key=assemblyDecision&elementId=472535. Ανακτήθηκε στις 1 Δεκεμβρίου 2015. 
  60. «Διοικητικό Συμβούλιο "City News Α.Ε."». Γενικό Εμπορικό Μητρώο. 14 Ιουνίου 2017. https://www.businessregistry.gr/downloadFile/index?key=assemblyDecision&elementId=1254318. Ανακτήθηκε στις 20 Νοεμβρίου 2017. 
  61. «Διοικητικό Συμβούλιο "City News Α.Ε."». Γενικό Εμπορικό Μητρώο. 12 Ιουνίου 2019. https://www.businessregistry.gr/downloadFile/index?key=assemblyDecision&elementId=1767366. Ανακτήθηκε στις 19 Ιουνίου 2019. 
  62. «Διοικητικό Συμβούλιο "City News Α.Ε."». Γενικό Εμπορικό Μητρώο. 3 Φεβρουαρίου 2020. https://www.businessregistry.gr/downloadFile/index?key=assemblyDecision&elementId=2074410. Ανακτήθηκε στις 6 Φεβρουαρίου 2020. 
  63. «Διοικητικό Συμβούλιο "City News Α.Ε."». Γενικό Εμπορικό Μητρώο. 14 Ιανουαρίου 2022. https://www.businessregistry.gr/downloadFile/index?key=assemblyDecision&elementId=2784292. Ανακτήθηκε στις 28 Ιανουαρίου 2022. 
  64. «Διοικητικό Συμβούλιο "City News Α.Ε."». Γενικό Εμπορικό Μητρώο. 18 Φεβρουαρίου 2022. https://www.businessregistry.gr/downloadFile/index?key=assemblyDecision&elementId=2809006. Ανακτήθηκε στις 8 Μαρτίου 2022. 
  65. «Διοικητικό Συμβούλιο "City News Α.Ε."». Γενικό Εμπορικό Μητρώο. 9 Ιουνίου 2022. https://www.businessregistry.gr/downloadFile/index?key=assemblyDecision&elementId=2889879. Ανακτήθηκε στις 21 Ιουνίου 2022. 
  66. «Τροποποίηση Καταστατικού "City News Α.Ε."». Γενικό Εμπορικό Μητρώο. 25 Ιουλίου 2022. https://www.businessregistry.gr/downloadFile/index?key=assemblyDecision&elementId=3038865. Ανακτήθηκε στις 9 Σεπτεμβρίου 2022. 
  67. «Μεταβιβάστηκαν μετοχές (και) του ΑΡΤ». e-tetRadio.gr. 16 Νοεμβρίου 2022. Ανακτήθηκε στις 16 Νοεμβρίου 2022. 
  68. «Απόφαση ΕΣΡ 75-2018 περί δικτύωσης». ΕΣΡ/ΕΚΤ. 30 Ιουλίου 2018. Ανακτήθηκε στις 15 Νοεμβρίου 2019. 
  69. «Απόφαση Αριθ. 145/2018». Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης. 26 Νοεμβρίου 2018. Ανακτήθηκε στις 11 Ιανουαρίου 2019. 
  70. «Απόφαση Αριθ. 30/10.2.2014». Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης. 10 Φεβρουαρίου 2014. Ανακτήθηκε στις 21 Μαρτίου 2014. 
  71. «Απόφαση Αριθ. 31/10.2.2014». Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης. 10 Φεβρουαρίου 2014. Ανακτήθηκε στις 4 Μαρτίου 2014. 
  72. «Απόφαση Αριθ. 430/10.11.2014». Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης. 10 Νοεμβρίου 2014. Ανακτήθηκε στις 16 Δεκεμβρίου 2014. 
  73. «Απόφαση Αριθ. 431/10.11.2014». Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης. 10 Νοεμβρίου 2014. Ανακτήθηκε στις 16 Δεκεμβρίου 2014. 
  74. «Απόφαση Αριθ. 250/14.7.2015». Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης. 14 Ιουλίου 2015. Ανακτήθηκε στις 11 Σεπτεμβρίου 2015. 
  75. «Απόφαση Αριθ. 251/14.7.2015». Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης. 14 Ιουλίου 2015. Ανακτήθηκε στις 11 Σεπτεμβρίου 2015. 
  76. «Απόφαση Αριθ. 177/2017». Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης. 16 Οκτωβρίου 2017. Ανακτήθηκε στις 2 Φεβρουαρίου 2018. 
  77. «Απόφαση Αριθ. 178/2017». Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης. 16 Οκτωβρίου 2017. Ανακτήθηκε στις 2 Φεβρουαρίου 2018. 
  78. «Απόφαση Αριθ. 116/2018». Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης. 1 Οκτωβρίου 2018. Ανακτήθηκε στις 5 Οκτωβρίου 2018. 

Εξωτερικοί σύνδεσμοι[Επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]